Hallo beste mensen,
Ik ben opzoek naar mensen die mij informatie kunnen verstrekken over emigreren naar Canada ON Toronto!
Ik heb nou sinds 5 maanden een vriendin in Canada en nou wilde ik alvast gaan kijken naar hoe ik het makkelijkste naar Canada kan verhuizen, Ik ben zelf een jonge man van 32 alleen niet hoog geschoold maar wel veel werk ervaring!
Ik ben op zoek naar informatie over hoe ik het snelste naar daar kan verhuizen en ook kan gaan werken enzovoort voor als de tijd rijp is dat ik alles zonder problemen kan afronden.
Zoals het er nu naar uit zie wil ik haar ten huwelijk vragen in december we kennen elkaar al wel veel langer maar ik heb nooit het lef gehad om veder een stap te nemen.
Ik hoop graag reactie te krijgen van serieuze mensen die mij hierbij in de juist richting kunnen sturen!
Mvg
Nicky
Hoi Nicky,
De makkelijkste manier om Canada binnen te komen is met een IEC working holiday visum, maar dat is voor Nederlanders maar voor leeftijd tot 30 jaar.
Begin eerst eens te kijken op deze pagina:
Ga bij elk programma kijken welke criteria er zijn en bij welke je het meest kans zou hebben.
Als je nog geen idee hebt over immigratie programmas zou ik afraden om gewoon maar te beginnen met solliciteren, want je krijgt als als buitenlander zonder werk vergunning gewoon niet eens reactie.
Kom je er niet zelf uit dan zou je een intake gesprek met een immigratie consulent kunnen doen. Maak alleen gebruik van goedgekeurde consulenten zodat je het juiste advies krijgt en niet wordt opgelicht.
In deze Facebook groep zitten trouwens veel Nederlanders die naar Canada zijn verhuisd en ook enkele immigratie consulenten:
Verder: het is absoluut niet eenvoudig om naar Canada te emigreren. Er is online heel veel informatie te vinden en daar moet je echt zelf induiken. Wanneer mensen zeggen dat ze naar Canada willen verhuizen, maar niks uit hun bericht blijkt dat ze ook maar enig onderzoek hebben gedaan dan krab ik me wel achter de oren.