Volgend jaar april verhuizen mijn vriend en ik voor zijn werk naar London. Ik heb dan net mijn HEAO opleiding afgerond en ga in London op zoek naar mijn eerste baan. Tevens zijn we op zoek naar een leuk, betaalbaar appartement. Na het zoeken op verschillende websites heb ik het idee gekregen dat met name betaalbaar niet te vinden is. We zoeken iets tussen Heatrow en London Centrum.
Is er iemand die tips heeft mbt een leuke baan voor een beginnend commercieel econoom en tips voor het zoeken naar een huurappartement? Welke buurten zijn leuk bijvoorbeeld in die omgeving? Alle tips zijn welkom, alvast hartelijk dank!
Stel je voor…
je gaat een weekendje naar Londen. Het liefst bezoek je de bezienswaardigheden die niet overladen zijn met toeristen om daarna wat te drinken in dat unieke cafeetje dat alleen de lokale bevolking kent. ’s Avonds wil je ergens eten in een door de massa nog niet ontdekt restaurant en uitgaan in een hippe tent om daarna in de buurt te overnachten. Een ideaal weekend dat alleen voorbestemd lijkt voor de “locals”. Maar dank zij Like-a-Local nu ook bereikbaar voor jou.
Wat is Like-a-Local?
Via Like-a-Local.com (voorjaar 2004 live) kun je op een unieke manier in aanraking komen met diverse locals van de stad zodat je kennismaakt met de authentieke, hippe, of bijzondere sfeer die je als gewone toerist nauwelijks zult ervaren. Met Like-a-Local ga je gegarandeerd een bijzondere belevenis tegemoet.
Wij zoeken…
Om Like-a-Local succesvol te maken zijn wij op zoek naar diverse “locals” in Londen. Daarvoor zijn we op zoek naar:
· unieke slaapgelegenheden;
· inwoners die bereid zijn reizigers thuis te ontvangen om de locale sfeer te laten proeven;
· locals die op een informele manier tips willen delen met reizigers zodat het weekend, de reis of een diner een onvergetelijke belevenis wordt.
Ken jij mensen die geschikt zijn om als Local deel te nemen in Londen, dan wil Like-a-Local graag met jou in contact komen! Ken je zulke mensen of heb je vragen, tips of suggesties mail ons: local@like-a-local.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.