Ik zit van begin-april tot half-augustus 2006 in Melbourne.
Ik ga daar 4,5 maand werken als au pair. Ik woon daar bij een familie in huis en heb best veel vrije tijd. Ik zoek contact met anderen die ook in die periode in Melbourne zitten. Als au pair, of als iets anders…
Dus zit jij ook in Melbourne of ken je iemand die daar is… laat het ff weten alsjeblieft! Lijkt me wel leuk om daar mensen te leren kennen!!
He hoe kun je au pair worden in australie en wat moet er allemaal geregeld worden? Lijkt me echt super, heb alleen niet echt een diploma om met kinderen te werken. Heb je nog enige tips???
Hee! Sorry dat ik zo laat reageer hoor! Ben net aangekomen hier, en was in het begin allemaal een beetje druk enzo…
Ik heb deze familie viavia leren kennen. Een vriendin van mij kende deze mensen en zij hadden aan haar gevraagd of ze misschien een Nederlands meisje kende die naar Melbourne zou willen komen als au pair. Maar over het algemeen kan je het ook regelen via een bureau. In Nederland heb je een paar van zulke bureaus, moet je maar ff zoeken op internet. Zij regelen dan een familie en volgens mij ook een visum enzo. Ik heb ook geen diploma om met kinderen te werken, maar dat wordt ook niet echt van je geeist ofzo. Als je maar een beetje weet wat je moet doen, en voor de rest leert het snel hoor!!
Het is erg leuk om dit werk te doen. Ik heb gelukkig ook veel vrije tijd om de stad hier te verkennen en in het weekend kan ik een beetje reizen. Als het je leuk lijkt zou ik echt een op internet zoeken. Er is genoeg over te vinden!! Echte tips heb ik niet voor je eigenlijk…
Ik heb je al een paar keer een mailtje gestuurd, maar je reageerd niet…
Zitten die mensen die je kent nog steeds in Melbourne? Ik wil wel graag met ze in contact komen. Kun je misschien reageren? Thanks!
hoi er zijn verschillende manieren om in australia aupair te worden je kan het zelf allemaal regelen via internet enzo of je kan via een bureau proberen ik heb beide manieren gedaan en het is beide vrij makelijk !! als er wat is hoor ik het wel veel succes ermee
ja er zitten er nog genoeg (sorry heb geen mailtjes gezien ) en je kan ook altijd aupair bureaus bellen en vragen om nr van andere daar doen ze meestal niet al te moeilijk over gewoon zeggen dat je ook aupair bent en op zoek bent naar andere om dingen mee te gaan doen succes ermee
Ja, ik had ook al geprobeerd om andere bureaus te bellen, maar of ze willen het niet geven om privacy-redenen, of ze zeggen dat dat allemaal via hun partners gaat en dat zij niet bij die gegevens kunnen komen… Daarom dacht ik, als jij die mensen hier kent… misschien kun je mij hun email of nummer geven ofzo? Of dat je maijn email aan hun geeft, vind ik ook goed…