Hallo,
Mijn naam is Kasper (Kas), ik woon in Zuid-Holland.
Ik ben 8 jaar geleden een keer met mijn vader voor 3 maanden naar Hawaii (kauai) geweest, dat was in de winter periode direct na oud en nieuw, dat was echt de tijd van mijn leven dat ik daar was wij hadden er toen kennissen wonen die daar naar toe zijn geemigreerd en die woonden dicht bij zee, ik heb dus uiteraard veel in het water liggen dobberen ook heel veel wezen snorkelen. Maar nu heb ik dus het gekste idee tot nu toe gekregen en dat is dat ik daar ook wel naar toe wil en dan bedoel ik ook echt emigreren, het nadeel is dat het allemaal weer VS is en dat een Green Card geen makkelijke opgaven gaat worden, ik weet verder ook nog helemaal niet hoe het er daar aan toe gaat met school, ik ben zelf pas 21 en ik wil daar ook wel gewoon een opleiding volgen als dat allemaal mogelijk is.
Ik ga er volgend jaar in Februari weer naar toe voor 4 weken en dan ga ik ook echt met het doel om wat meer contacten op te bouwen en daar in het land zelf ook flink research te gaan doen met betrekking tot opleidingen en werk en hoe het zit met wonen en dat soort dergelijke dingen.
ik hoop dat ik hier ook een zee vol van tips toe geworpen kan krijgen en dat ik er uiteraard wat mee kan doen.
De grootste vraag die bij mij in mijn hoofd zit is… Of het wel verstandig is in deze tijd en met mijn nog niet afgeronde opleiding om daar naar toe te gaan?
Dit was weer even het voorstellen, een hoop lees voer.
Commentaar en tips zijn altijd welkom, ik zie/lees het wel.
Groet,
Kas