heeeey allemaal!
Mijn naam is Kim, een 19 jarige superenthousiaste meid die graag wil werken in het buitenland.
In mei 2005 rond ik mijn opleiding af en wil daarna aan de slag.
Nu blijkt dit moeilijker dan gedacht, hopelijk is hier iemand die me aan de juiste site of de juiste hulp kan bieden.
Werken als lid van een animatie team in het buitenland is een lang gekoesterde droom…
Als er iemand is die mij kan helpen, mail dan naar info_kim@hotmail.com
Ik heb ook interesse in werken in het buitenland. Ik heb enkele bedrijven die me aan het helpen zijn, onder andere met een baan. Ierland/Schotland en Engeland staan nu bovenaan de lijst.
Manpower Uitzendbureau heeft een aparte tak voor onder andere Callcenters.
ik wil ook graag werken in het buitenland, alleen heb ik iets specifiekere ideeën,
zo wil ik naar een hotel, als entertainster, en eht liefst in de buurt van Antalya in Turkije.
Als jullie informatie hebben gekregen over iets dergelijks, zouden jullie het mij dan kunnen latenw eten?
alvast bedankt!
Overal in het buitenland werken en toch bij dezelfde reisorganisator blijven werken???
Zeer goede tip om als reisleider te werken onder de zon:
Nur touristic service te Zwitserland of info via Neckermann-Sunsnacks-Pagase,heb erzelf voor gewerk en vond het zeer goed. Kan je echter niet als reisleider aan de slag door omstandigheden??? Solliciteer dan bij Club Med. Zeer aangenaam werk onder de zon en keuze uit 75 verschillende jobs wereldwijd. Hopend u hiermede van dienst te zijn geweest. Groeten, Dixie
Hoi Kim, een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland,Turkije etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.