Ik wil dolgraag een paar dagen naar Parijs.

Hallo! Ik ben Antoon en sinds een paar maanden gepensioneerd; leeftijd is dus 65 jaar. In mijn dagelijks leven maak ik gebruik van een rolstoel. Het heeft mij nooit weerhouden met vakantie te gaan in binnen- en buitenland. Zo heb ik, samen met mijn partner, kennis mogen maken met Spanje, Duitsland, Engeland, Italië, Canada, Israël, Frankrijk en de westkust van ons aller Nederland. Op dit moment heb ik één grote wens en die is een bezoek te brengen aan de lichtstad Parijs met haar Eiffeltoren, het Louvre, Montmartre en Le Sacre Coeur. Mocht ik de namen verkeerd geschreven hebben dan spijt mij dat. De bedoeling is immers goed. Mijn plan is om 3 à 4 dagen in Parijs te verblijven. Hiervoor heb ik 2 metgezellen nodig voor het duwen van de rolstoel en alles wat komt kijken bij de toegankelijkheid van de diverse doelen. Ook in het hotel. Erg divers derhalve. Daarnaast heb ik ook iemand nodig die zich goed weet te redden met het Frans.

Nu komt mijn vraag aan jullie: wie voelt er iets voor om met mij mee te gaan? Als je daar iets voor voelt, moet het allereerst komen vanwege je eigen interesse in Parijs en dan pas de bereidheid met mij mee te gaan als hulp.

Antoon Hubers

Hoi Antoon,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot?
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Antoon !
groet,georgessiam.