Ik zit momenteel in Istanbul voor stage, tegen het einde van juli ga ik op vakantie en ik verveel me mateloos. Wie weet raad?
groetjes
Ik zit momenteel in Istanbul voor stage, tegen het einde van juli ga ik op vakantie en ik verveel me mateloos. Wie weet raad?
groetjes
IK!
Zullen we ruilen Mustafa? Zou me niet vervelen in Istanbul ![]()
Ik ook niet ! Hehe
Hoe lang zit je er al ?
Ik zou het ook wel weten hoor Mustafa ![]()
ME TOO!!!
Ben nog nooit in istanbul geweest maar misschien is dit mijn kans hahaha.
Nee ik weet geen raad voor je, maar je kunt de site wereldwijzer elke minutt bezoeken hoor.
Groet en alvast een fijne vakantie.
Pffffffff wij Turkijeverslaafden zitten hier in het ondertussen weer natte Holland…en m’n vriend in Istanbul …en dan ga jij zeggen dat je je verveelt
![]()
Ik weet wel wat …regel maar even een visum voor m’n vriend haha.
Maarre er is toch zat om je te vermaken?
Wat voor stage loop je ?
Kom maar op dit forum langs, je bent op een supergezellig forum terecht gekomen , wel verslavend…
En hier word véél afgebabbeld ! Heb je minstens een week nodig op drukke dagen om alles bij te lezen ![]()
Véél succes ! ![]()
Beste Mustafa,
Niet echt een topic wat verhelderend is voor ons forum.
Verzoek je dan ook om bvb.naar Turkish tea-time deel 2 te gaan.
Groetjes,
Hans.
Ik zit al bijna 4 maanden in Istanbul…
hey Mustafa, heb je onze ‘grote baas’ Hans niet gehoord , haha.
kzou maar even naar ons Turkish Tea Time gaan, daar is het altijd gezellig en staat de turkse thee altijd voor je klaar. En er is altijd wel iemand…
En je kunt je uitleven in de andere topics…
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ja Mustafa, kom eens langs bij Turkish Tea Time deel 2 , het is er altijd gezellig en altijd iemand om mee te babbelen (waaronder meestal ik ook
) hihihihihi
Ik raad het je ook aan! dan gaan we je van je verveelheid afhelpen, is namelijk zo gedaan. wij weten zoveel pluspunten aan in Turkije zitten =D!!
Het is zelfs zo erg dat ik sommige dagen tot niets anders kom dan alleen WW ! ZOOOOOOO verslavend !
Hoe zou het toch komen dat ze WW-toegang geblokkeerd hebben bij me
:sad:
Huh ? Wanneer Von ?
was op m’n vorige werk.
m’n baas moest er wel om lachen.
ik niet
maar ben niet ontslagen hoor daardoor.
maar ze gingen de internettoegangen een beetje beperken tot ‘work-related’.
Al vond ik later gewoon wel weer een andere weg om erop te komen hoor…
waar een wil is , is een weg hè.
:whistle:
Zo hoort het! Stelletje aaaaasooooos!
pppfff
verveel me ook
kan toch nie slapen…
er is nu een hele club engelsen die elkaar ontmoet hebben via www.gumbet.co.uk op bar bash 2006 in gumbet vanavond. erg leuk om alles te lezen en te zien van vorige jaren, nu wachten op de pics en video van dit jaar.
wou dat IK erbij was…
verveel me een beetje in NL