Hi allemaal,
Zoals ik mijzelf heb voorgestel als net nieuwe ‘Wereldwijzer fan’, verhuis ik in juni naar Londen. Daar ga ik samenwonen met mijn vriend die Engels is en mijn carrière opbouwen.
Natuurlijk komt er veel bij kijken. Een verhuizen is al altijd meer werk dan verwacht. De dozen vol spullen waarvan je niet eens wist dat je ze had komen als bosjes tevoorschijn en gaan met de verhuiswagen mee. Laat staan een oversteek maken over de zee, wat neem je mee want het kan niet teveel zijn? Hoe vind ik een woning en wat is de beste eerste stap opzoek naar een baan in de Makelaardij?
Er zijn vast meer reisgenoten, schrijfgenoten en slimme weredwijzer genoten die antwoorden hebben op dit soort vragen. Dus ik stel voor om dit topic te openen en te discusseren over het onderwerp; Ik verhuis naar Londen en neem mee?
Heb jij tips over de verhuizing, het vinden van werk en een huurwoning, het leven in Londen en financiën? Of ga je zelf verhuizen of woon je al in Londen? Laat je gaan en schrijf alle je tips en tricks op!
Ik kijk uit naar jullie reacties!