Hoi reizigers,
Ik ben Loda8 en heb een passie voor reizen! Ik wil heel de wereld verkennen! Ik heb al hele mooie reizen gemaakt. Zo ben ik dit jaar naar Nieuw Zeeland en Australië geweest en heb ik daar stage gelopen. Een wereldervaring natuurlijk! Tijdens het reizen hou ik van de natuur, de cultuur en het ontmoeten van bijzondere mensen!
Ik doe een studie dat alles te maken heeft met food! Daarom ben ik ook altijd erg geïnteresseerd in de culinaire cultuur van landen! Ik heb ook een passie voor avontuurlijk en sportief reizen. In het kader van mijn afstudeeropdracht zou ik graag via dit forum in contact willen komen met de sportieve reizigers en avontuurlijke kampeerders.
Daarom heb ik ook een aantal vraagjes. Wat doen jullie met het afval tijdens het kamperen? Waar kopen jullie je eten als je voor langere tijd gaat wildkamperen? Eten jullie ook ooit iets ná de avondmaaltijd? Zo ja wat dan? Wat zou je dan graag lusten zo bij bv het kampvuur? Wat is voor jullie een écht genietmomentje tijdens het kamperen?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!