Ik ben Marco. 26 jaar jong en wonend in Den Haag. Onder andere hou ik mij erg bezig met sportieve interventies. Ook ben ik gek op theater, maar dan wel met een lach. Ik tracht namelijk erg positief in het leven te staan. Verder grijp ik alles aan wat nieuw is en ben ik een verzamelaar van ervaringen.
Ik werk in het ziekenhuis op de OK. Dat is misschien ook deels de rede waarom ik me op dit forum bevindt. Het lijkt me heerlijk om een vakantie te doen, waarmee ik andere help, ik een stuk van een land hoe het oorspronkelijk echt is en iets unieks mee maak. Dit zou weer een grote toevoeging op voor mijn verzameling zijn.
Ik vond de website van de SIW. Hiermee zoek ik dan ook mensen die ervaring hebben met deze organisatie of beter plannen om ook de ervaring te beleven, die ik wil beleven.
Hoi Marco,
Welkom op wereldwijzer,
Nou leuk dat je hebt laten registreren hier op wereldwijzer.
Indien je met vragen zit over een bepaald land,dan kan je daar altijd een berichtje posten in het reiscafe.
Suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst. Om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik dit filmpje voor je gekozen.