Hoi ik ben Mike, even voorstellen!

Hey mensen,

Ik ben Mike Mohr en loop vanaf nu stage bij wereldwijzer.nl.

Het is een afstudeerstage voor mijn opleiding Small Business & Retail Management aan de HEAO. Ja Ja, een hele mond vol. Maar het komt erop neer dat ik uiteindelijke eigen ondernemer kan/wil worden. De opleiding zelf zit in Nijmegen, waar ik ook woon.

Eerst even iets over mezelf:
Ik ben geboren op 7 maart 1984 in Arnhem. Toen ik twee jaar oud was zijn we verhuisd naar Nijmegen. Toen ik vier jaar oud was begonnen mijn eerste school avonturen. Ik ben er een keer een jaar tussen uit geweest om wat te werken, maar de rest van de tijd heb ik eigenlijk wel op school gezeten. Niet omdat het zo leuk is, maar ik had minder met werken.

Veder heb ik als hobby’s uiteraard Stappen. Ik hou eigenlijk wel van alle muziek, maar bij de ouwe hakkûh ligt toch wel mijn hart.
Verder ben ik toch maar weer begonnen met sporten, voorheen zat ik vier v/d zeven dagen in de kroeg om te darten of te pokeren. Maar ik ben nu weer gezond bezig met twee tot drie keer sporten in de week.

Ik ben dus nu bezig met het afronden van mijn studie, dit gebeurt aan de hand van een afstudeeropdracht. Na een tijdje gezocht te hebben, kwam ik bij wereldwijzer.nl uit. Zij boden mij een werkplek aan. De opdracht luid: een Klanttevredenheidsonderzoek onder de leden van wereldwijzer.nl. Welke toevoegingen zouden jullie willen zien qua informatie, interactie en commercie?

Uiteindelijk komt er een uitgebreide enquête op wereldwijzer.nl en zou het zeer fijn vinden als die door jullie ingevuld wordt. Zodat we samen aan een betere site kunnen werken.

Het hele onderzoek zal 20 weken duren en als dan alles goed gegaan is, ben ik afgestudeerd. Daarna zal ik waarschijnlijk nog een maand of twee moeten werken. Dan heb ik de financiën op orde en zal ik vertrekken naar Australië.

Wil je nog meer van me weten, geen probleem, laat het maar horen!

Groetjes, een zeer verkouden, Mike

ik zou zeggen:

WELKOM!!!

Dank u, Dank u!!

Ook nog even namens het hele Wereldwijzer.nl team: veel plezier en succes! :smiley:

Hey Mike,

Leuk dat je je zo even voorstelt. Zouden Jeroen en Xander ook nog wel eens mogen doen, of staat dat ergens? Of vinden ze dat niet nodig??? Hahaha.

In ieder geval hartelijk welkom! Ik mis alleen één kleinigheidje in je voorstelstukje, namelijk het volgende: wat zijn je reiservaringen en wat is je favoriete land om naar toe te gaan? Dat mag wel vermeld worden op een wereldsite als deze! :wink:

Liefs,
Carolina

Hey Carolina,

Bedankt voor je berichtje! Stom dat ik dat vergeten ben te vermelden. Maar in de herkansing dan alsnog:

Toen ik 10 jaar oud was hebben me ouwe een campertje gekocht. Daarvoor zijn we met de caravan alleen maar in Nederland gebleven. In Catzand en Elburg. Daar heb ik geweldige zomers beleefd, maar het was tijd Europa in te gaan.

We hebben in de eerste vakantie dat we de camper hadden een kleine rondreis gemaakt van een week. Die heeft ons geleid door Duitsland, Lichtenstein, België, Luxenburg, Oostenrijk, Frankrijk.

De vakantie erop zijn we naar Duitsland geweest, om precies te zijn winterberg. Een zeer leuke ervaring, aangezien het onze eerste wintersport vakantie was. Helaas was het daar zo koud dat ons gas niet meer opsteeg waardoor we geen verwarming meer hadden. Dat was erg koud, maar we hebben het overleefd.

Daarna zijn we nog door Frankrijk heen gereisd. Ook hebben we een rondreis gemaakt door Denemarken.

Denemarken beviel erg goed en daarom zijn we het jaar erna weer terug gegaan. Maar toen zijn we wat verder scandinavië in gereden. We zijn doorgereden naar Noorwegen om de midzomernachten te vieren.

Uiteindelijke voelde ik me oud genoeg om niet meer mee te gaan. Daardoor heb ik een rondreis door Kroatië gemist, maar dat deed niet op tegen mijn eigen vakantie. Samen met vrienden naar Spanje, naar Callela. Het jaar daarop ben ik naar Griekenland geweest, naar Kos. Echt van die zon, zee en feesten vakanties die na 8 dagen echt gaan vervelen.

Tussendoor zijn we erg vaak naar de camping in appeltern geweest. Daar stond een vaste caravan van een kamerraad van mij. Altijd gezellig daaro.

Tot slot ben ik vorig jaar niet op vakantie geweest, ben namelijk druk aan het sparen voor mijn volgende avontuur: Australië.

Ik hoop dat dit voldoet aan jouw verzoek, Groet Mike

Ho, dan ben ik weer iets vergeten, mijn favoriete land. Eerlijk gezegd heb ik die niet. Overal waar ik kom en ben geweest vind ik wel iets wat me aanspreekt.

Ik hoop in ieder geval dat Australië aan mijn verwachten kan voldoen…

Hoi Mike,

Dank je voor je uitgebreide reactie, het voldoet zeker aan mijn verzoek! Leuk om te lezen wat voor ´n reizen je reeds gemaakt hebt. Ik begrijp dus dat Australië je eerste avontuur buiten Europa wordt?! Gaaf!

Maarreuh… Vertel me eens, hoe kom jij gelijk aan die 881.962 (vbplaza) punten? Komt dat bij de job??? :wink: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Liefs,
Carolina

Hey Mike,

Welkom en heel veel succes met je afstuderen. Leuk om op deze manier iets meer van jou te weten te komen. Eigenlijk zouden alle medewerkers dat eens moeten doen. Zo te lezen kunnen we nog het een en ander van je verwachten, enne ja van doe punten zou ik ook wel eens willen weten.:wink: :stuck_out_tongue:

Liefs,
Marianna

Mike,

Welkom op het Wereldwijzer-forum en heel veel succes met je afstudeeropdracht.

Ik hoop dat je jouw droom om naar Australie te reizen kan realiseren komend jaar en ik zou het leuk vinden als je ons van de ontwikkelingen op de hoogte kan houden ! Ben je van plan om er meerdere maanden naar toe te gaan en het hele land rond te trekken ?
En als je toch naar Australie gaat, zou ik zeker een tussenstop in Azie maken !

En Mike heeft vast zoveel vbplaza-punten gekregen om aan alle forum-medewerkers te doneren ! :nod:

He he,

Australië wordt inderdaad mijn eerste trip buiten Europa. Een tussenstop in Azië zie ik ook wel zitten. Ik zat zelf te denken aan Hong Kong, even een paar dagen door een echte wereldstad.

De punten komen inderdaad bij de job. Ik heb een aantal gebruikershandleidingen opgesteld en daarvoor moest ik natuurlijk wel ffe weten wat alles doet :teeth: .

Groetjes Mike