Hey mensen,
Ik ben Mike Mohr en loop vanaf nu stage bij wereldwijzer.nl.
Het is een afstudeerstage voor mijn opleiding Small Business & Retail Management aan de HEAO. Ja Ja, een hele mond vol. Maar het komt erop neer dat ik uiteindelijke eigen ondernemer kan/wil worden. De opleiding zelf zit in Nijmegen, waar ik ook woon.
Eerst even iets over mezelf:
Ik ben geboren op 7 maart 1984 in Arnhem. Toen ik twee jaar oud was zijn we verhuisd naar Nijmegen. Toen ik vier jaar oud was begonnen mijn eerste school avonturen. Ik ben er een keer een jaar tussen uit geweest om wat te werken, maar de rest van de tijd heb ik eigenlijk wel op school gezeten. Niet omdat het zo leuk is, maar ik had minder met werken.
Veder heb ik als hobby’s uiteraard Stappen. Ik hou eigenlijk wel van alle muziek, maar bij de ouwe hakkûh ligt toch wel mijn hart.
Verder ben ik toch maar weer begonnen met sporten, voorheen zat ik vier v/d zeven dagen in de kroeg om te darten of te pokeren. Maar ik ben nu weer gezond bezig met twee tot drie keer sporten in de week.
Ik ben dus nu bezig met het afronden van mijn studie, dit gebeurt aan de hand van een afstudeeropdracht. Na een tijdje gezocht te hebben, kwam ik bij wereldwijzer.nl uit. Zij boden mij een werkplek aan. De opdracht luid: een Klanttevredenheidsonderzoek onder de leden van wereldwijzer.nl. Welke toevoegingen zouden jullie willen zien qua informatie, interactie en commercie?
Uiteindelijk komt er een uitgebreide enquête op wereldwijzer.nl en zou het zeer fijn vinden als die door jullie ingevuld wordt. Zodat we samen aan een betere site kunnen werken.
Het hele onderzoek zal 20 weken duren en als dan alles goed gegaan is, ben ik afgestudeerd. Daarna zal ik waarschijnlijk nog een maand of twee moeten werken. Dan heb ik de financiën op orde en zal ik vertrekken naar Australië.
Wil je nog meer van me weten, geen probleem, laat het maar horen!
Groetjes, een zeer verkouden, Mike