Ik heb er schoon genoeg van. En jij?

Ja, ik heb er schoon genoeg van…van al die dingen die de natuur en mensen schaden. Kernenergie is ook zoiets, dat staat de stap naar gebruik van écht duurzame energiebronnen in de weg.

Ik hoop in de toekomst de schoonheid van veel plekken op aarde te mogen bewonderen, en na mij hopelijk ook toekomstige generaties.

Daarom heb ik net de petitie getekend op De stappen in het proces van een zwembad nemen - Schoongenoegvankernenergie. Doe je mee?

Er is overigens ook een manifestatie op de Dam in Amsterdam op 16 april, van 13 tot 16 uur.

Zou het echt helpen ?
Ik denk dat de mensheid na het opruimen van de ramp weer lekker door huppelt.
Zolang facebook en Hyves het nog doen, maakt het niemand iets uit dat de wereld vergaat.

ik denk dat het niet handig is om op een reisforum een dergelijke oproep te plaatsen.

veel reizigers vliegen, wat niet goed is voor het milieu. ook een medium als internet is niet milieu-vriendelijk. wij zijn vervuilers, en jij waarschijnlijk ook anders had je wel een ander forum (of nog beter: geen internet gebruikt) om reclame te maken :dag:

Dus al deze informatie maar op papier printen, 100.000 keer voor alle leden en via de post naar iedereen versturen… Dat is ook echt milieuvriendelijk! :wink:

Ik stel spam van WW niet op prijs, noch per mail, noch per PM, noch per post :slight_smile: