Ik ga voor Wereldwijzer naar Antwerpen Proeft morgen

Ik ben een echte foodie en daarom helemaal blij dat ik morgen naar Antwerpen ga voor Antwerpen Proeft.
Antwerpen Proeft is een jaarlijks evenement aan de Schelde, waar je kan genieten van de lekkerste hapjes van 30 toprestaurants en sterrenchefs voor een klein prijsje.

Het programma ziet er zo uit:
13:00 - Aankomst in Antwerpen
14:00 - Wandeling langs culinaire adresjes in de stad, waaronder De Markt in het Felixpakhuis, Wijk: Aan de Wilde Zee, Philips Biscuits, BbyB chocolade en The Chocolate Line
17:30 - Antwerpen Proeft met een introductie langs de chefs, kookdemonstraties, proeverijen, beer & cheese pairing en desserts van chocolatier Pierre Marcolini of een dessert van patissier Toon de Klerck

Wie van jullie is er al eens eerder op Antwerpen Proeft geweest of gaat ook nog dit weekend? Het evenement begon op 15 mei en duurt tot 18 mei :slight_smile:

Reis- redactie daar zit je goed heb ik in de gaten gekregen :vrede:

Hmmmm, misschien moet ik dat reisfotografieforum maar eens inruilen voor iets waarvoor ik gratis op reis mag en foto’s mag maken…

Het station van Antwerpen is zeer populair onder fotografen. De vogeltjesmarkt is ook leuk.

Nou in het Antwerpse zijn er vele gezellige bruine kroegen,oppassen voor de biertjes en de jenevers Kirsten!
Want voordat je het weet word je van dat hemelse bier een… luister maar eens naar dit clipje!
[video=youtube_share;VibP0NUo6O4]Katastroof - Den Alkolieker - YouTube

Doe mij dan maar een jenevertje ipv bier :feestje:

Haha dank voor alle leuke reacties!

Ik heb er iets over geplaatst op het België forum: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=174706