Had enige dagen geleden last van hoofdpijn dus heb ik maar een Perdolan genomen!!
Meestal neem ik Nurofen mee in mijn Nomad backpack !
Heel simpel,ik neem mee op de trein een Kran**t **om de laatste nieuwtjes door te nemen!!
Tandpasta voor een frisse adem.
Ik neem mee (het bestaat) Alui**n **tegen scheerwondjes!!
In mijn EHBO kistje mag zeker geen noodverband ontbreken !
Ik ben mijn Dieetpillen vergeten thuis!!!
Wij nemen ons gezond verstand mee, daar kun je veel problemen mee oplossen.
groet ans en arie
http://heerlijk-op-vakantie.nl
Volgens mij moet wat je meeneemt met een **N **beginnen in dit geval…het spel werkt namelijk zo dat wat jij meeneemt moet beginnen met de laatste letter van wat de vorige speler heeft meegenomen :wereld:
Gelukkig mocht ik mijn nagelvijl wel houden; anders kun je toch mooi je nagels niet bijhouden?
Maar Floerepoezewoef; wat is eigenlijk sparadrap? Had ik vergeten te vragen.
ik neem altijd een nummerslot mee, komt wel eens van pas.
Voor zwoele avonden : mijn tijgerprint jur**k **! Hoi Tol,een sparadrap is een linnen kleefpleister op rol die je op de gewenste lengte moet afknippen ,dacht ik toch ?!!:wub:
Kippenpootjes…voor de lekkere trek
Lijkt mij erg moeilijk om kippenpootjes in je koffer mee te nemen; misschien handiger om snoep mee te nemen.
Ze gaan niet in de koffer maar in een zakje mee voor onderweg :vak02: ik neem ook nog wat Paling mee ^^
Voor diegenen die naast jou komen te zitten raad ik dan aan om geurvreters mee te nemen.
Strak plan, neem ik ook wat Smintjes mee :zon02:
[quote=“Xena, post:638, topic:71006”]
Strak plan, neem ik ook wat Smintjes mee :zon02:[/QUOTE Ik neem graag sneeuwballen (de snoepjes) mee voor onderweg !>>>
Ik neem zeker een naamlijs**t **mee, om kaartjes te schrijven …