Hoeveel nylonkousen neem je mee voor je aanstaande Georgessiam? Kun je niet beter een neglig**e **meenemen voor haar? Wanneer ga je eigenlijk? Wat was er trouwens verkeerd aan Turkish Airlines?
Je kan op de luchthaven ook een eye-line**r **kopen als geschenkje.>>>
Ik ben al in Thailand van verleden week,tsja turkische airlines had me een hotelkamer beloofd tijdens de 8 uren dat ik moest wachten in Istanboel voor mijn aansluiting naar Bangkok!
4uur hebben ze mij in de wiggeling gehouden(hotelkamer)toen zegde ze dat er geen kamers beschikbaar waren,en dat ik maar mijne plan moest trekken op de luchthaven!!
In iedergeval nooit vlieg ik nog met deze #shitairliner#ook was mijn koffer beschadigd en een slof sigaretten waren ontvreemd.plus ik moest nog 15 euro betalen voor een visum,(weg gegooid geld)omdat ik de luchthaven niet heb verlaten.
Nu ben ik al vergeten wat ik mee neem op reis???
een regenjas Georges, want het regent fel in de Isaan …
Hoi Klein Fleurtje!!ik neem mee een Sportdrankje kan de energie goed gebruiken(het is hier echt warm als de zon er door komt.
Geniet dan maar volop daar; want dit is een echt kikkerlandje. Wanneer kom je terug met je echtgenote? Ze zal wel niet in de koffer mee gaan.
Als ik ga kamperen neem ik zeker een engelse sleutel mee! :vak02:
Lucifer**s **voor rond het kampvuur!!
Snelbinders…altijd makkelijk
Een sjaal,lekker warm !:storm:
Ik had beter mijn snowboots mee kunnen nemen. Hoe is het in Thailand Georgessiam? Zit jij daar ook in een overstroomd gebied? Dan had je beter een snorkel mee kunnen nemen.
Spijtig genoeg is het hier in Thailand meer een regenvakantie.Zat gisteren tot aan mijn knieen in het water.En het wordt er niet beter op,men verwacht nog meer ellende!!
Nu gaan we zwijgen over Thailand,omdat deze topic het niet toelaat!!
Ik neem mee een paar Laarze**n **kan ze eerlijk gezegd goed gebruiken!!
Oh, sorry had berichtje van Floerepoezewoef niet gezien. Bij de douane hebben ze trouwens mijn nagelschaartje uit mijn manicureset gehaald. Veel te gevaarlijk om bij je te hebben. Dus mensen; in je koffer. Veel sterkte Georgessiam daar in Thailand.
Een etu**i **voor mijn zonnebril!:zon02:
Zeker voor mij geen Inlegkruisjes
Heb je al een snorkel nodig daar?
Een labe**l **voor aan mijn koffer !:vak01:
Dat is een moeilijke de letter L !!
Laxeerpille**n **om beter naar het toilet tegaan(verandering van het europese naar het Thais eten)
Hey Georges, bevalt het je ginder nog altijd ?
Heb je ook neusdruppels bij ? met al dat water zou er wel een verkoudheid kunnen van komen
Voor in het EHBO kistje :sparadrap !:wereld: