Zoek reisgenote , prijs €2699 half pension , vlieg + busreis met reizen Lauwers
hallo macella leuk dat ik iemand gevonden heb die net als ik interesse heeft in een rondreis op ijsland.Echter had het idee om daar niet in een bus maar individueel per 4*4 auto een rond reis te maken van ongeveer 14 dagen. Wat zijn jou gedachten hierover. Ben niet van als een schaap in een bus tussen alle andere te zitten.
Ik reis ook niet graag in een grote groep maar daar ik geen auto rijd en geen reisgenoot vond heb ik reeds geboekt en kan dit niet meer annuleren , 18 jaar geleden heb ik nog eens een reis met Lauwers gedaan en ik moet zeggen dat is me best meegevallen , normaal reis ik alleen en sluit me her en der aan voor korte trips moest je zin hebben om met cheetas te werken volgend jaar ga ik terug naar Modgaji …laat maar weten
Hallo Marcella,
Zo spijtig dat je al gereserveerd hebt. Ik vind die rondreis wel niet terug op de website van Lauwers. Ik ben al meer dan een maand hopeloos aan het zoeken naar een vrouwelijke reispartner om mee naar Ijsland te gaan, tevergeefs. Maar het probleem is dat ik zo weinig mogelijk in groep reis en IJsland kan je makkelijk op basis van een fly and drive doen, ik rijd wel auto en is ook goedkoper. Maar kan je mij die link van die rondreis toch eens bezorgen, dan kan ik eens kijken wat er in die rondreis begrepen is.
groetjes, Rose
Hallo Rose ,
vind ik ook spijtig maar ja , ik vond niemand m mee te gaan en zelf heb ik geen rijbewijs , hierbij de link http://www.lauwers.be/LibraryUploads/IJSLAND/LENTE%20IN%20IJSLAND/GG2013_pagina124-125.pdf
Ijsland lijkt me top alleen ik kan niet in juni.
Hallo Marcella,
Bedankt voor de link, had het ondertussen ook gevonden. Het is wel een beetje zoeken op de site van Lauwers. De reis van 21 juni is volzet, anders had ik eventueel nog overwogen om mee te gaan aangezien ik niemand vind om IJsland te verkennen op basis van een fly and drive.
Als je nog eens iemand zoek voor een reis mag je mij altijd contacteren.
groetjes, Rose
Volgend jaar ga ik terug naar South-Afrika werken met de cheetas , als je zin moest hebben en Engels spreekt kan je gerust meegaan , ik geef je mijn mail ( marcellahugaerts@gmail.com
Hallo Rose
Ik zou ook graag naar ijsland gaan maar het laatste weekend van juni is besproken, is er ook een andere datum mogelijk? Op eigen gelegenheid rondtouren lijkt me fantastisch
Groetjes Elly
Hallo Elly,
Intussen heb ik iemand anders gevonden en hebben we alles al geregeld.
Misschien een andere keer?
groetjes,
Rose