Iemand in Ghana in Juli 2015?

Hoi!

Ik ga in de periode van 28 juni t/m 28 juli terug naar Ghana, nadat ik hier 2 jaar geleden 5 maanden ben geweest.
2 jaar geleden heb ik met een organisatie vrijwilligerswerk gedaan, en nu ga ik op eigen initiatief terug naar het weeshuis en mijn gastgezin in Kumasi.
Toch lijkt het me wel leuk om in deze periode nog wat uitstapjes te ondernemen, dus ik vroeg me af of er toevallig anderen in deze periode in Kumasi (of Ghana) zijn, die het leuk vinden om bijvoorbeeld nog wat uitstapjes te maken.

Ik hoor het graag als dat zo is! :slight_smile:

Groetjes,
Britt

Dag Britt, ik ben enorm geïnteresseerd in uw project. Kunnen we elkaar spreken via privé-bericht. Groeten Serhat

Hoi Britt, ik werk vanaf 1 juli in Ghana. Voor mij de eerste keer dus misschien leuk om keer af te spreken? Groetjes, Laurens

Hee Laurens,
Leuk dat je ook naar Ghana gaat!
Waar in Ghana en wat voor werk?
Groetjes Britt

Hoi, ik kom te wonen vlakbij Accra en ga bouwprojecten begeleiden door heel Ghana voor een Nederlandse stichting. Heel veel zin in! Groetjes

Klinkt leuk! Voor lang?

In principe voor 2 jaar! Best spannend! :wink:

Hey Britt !

Ik vertrek 27 juni voor een maand naar Ghana. Hier ga ik vrijwilligerswerk doen in een ziekenhuis. Ik ben ook nog wel opzoek naar iemand om in het weekend uitstapjes mee te maken. :slight_smile:

Groetjes Lise