Ibiza 13 t/m 20 september 2011

Hoiiii!!

Zijn er nog meer mensen die op Ibiza zitten van 13 t/m 20 september 2011? Lijkt me gezellig om een keer te gaan stappen oid.
Ga voor het eerst echt helemaal in mn eentje op vakantie, ff lekker een weekje er tussen uit! Denk dat ik me overdag prima vermaak, lekker aant strand enzo, maar lijkt me ook leuk om een keer te gaan stappen en dan is gezelschap wel erg gezellig! :slight_smile:

Ben trouwens 24 jaar.
Groet!

al iemand gevonden? ik wil ook een paar dagen naar ibiza en zeker lekker stappen!!!ik ben wat ouder maar wel party mens:)

:zon02: HALLO >>>

Hoe oud is Lucia? Ik ben ook aan het denken om die kant op te gaan ben half derig.

Olandesina

Hallo Olandesina:)
ik ben 37…maar echt een jonge geest;))

haha gezelligheid… :slight_smile:

Nou mochten jullie behalve met elkaar ook nog met meer mensen een keer willen gaan stappen… ik mail nu ook nog met iemand anders die ook rond dezelfde tijd gaat, gaan we keer met zn vieren stappen!

Woensdag 14 september is armin van buuren er o.a.

Gr’s,
Carine

Hey,

Ik zou van 26 tot 30 september met de closing parties willen gaan. Is er toevallig iemand die die periode gaat? :slight_smile:

Groetjes

Chloe

Hoi!

Ik ben er ook van 13-20 september! Hoe meer mensen hoe gezelliger dus als er nog anderen heen gaan en mee willen stappen let us know! :stuck_out_tongue:

groetjes

Mark