16/04-09 aangekomen in dit hotel. Het voldeed aan onze verwachtingen zoals die door het reisbureau werden geschetst. dat mag ook wel voor een 5 sterren hotel, vind ik.:vak02:
Wat opviel was de uiterst vriendelijke mensen, erg prettig. Het hotel is erg mooi en wordt goed onderhouden. Bijv. een “leuke toerist” vond het nodig om wat muren te bekladden :mad:. Ik denk dat hij/zij dat thuis niet moeten proberen! Maar in elk geval werd het de de dag erop keurig verwijderd en het zag er als nieuw uit. Pluim voor het management na ja eigenlijk voor het uitvoerend personeel.
Ook de hotel tuin, zwembaden, bars, restauranten, strand, strandbedden etc. zagen er tip-top uit. Dus een prima hotel voor een prettig verblijf.
De keuken is ook prima als je er van Mexicaans eten houdt. Wij zijn daar niet zo’n fan van maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit niet in orde is. In tegendeel het was uitstekend. Het visrestaurant viel tegen:thumbsdown:. Niet vies maar ook niet lekker, dus niet voor herhaling vatbaar. Het was wellicht een moment opname maar toch …
Het enige wat wij wat minder vonden aan de keuken is dat er nagenoeg geen variatie was. Bijv. een avond met als hoofdzaak vis of … als thema.
Eigenlijk bestond elke maaltijd uit de zelfde ingredënten, dat vind ik dus een minpuntje voor zo’n hotel.
's Avonds was er voor de liefhebber een show met een lach:lol:, muziek een thema. Heerlijk om after diner nog ff te genieten van een cocktail en dan voldaan je mandje in:slapen:.
Kortom; als een cijfer gegeven moet worden dan is het zeker een 9 waard:biggrin:.
Greetz,
Frank