Iassos Modern Huis te koop, bekend van TV, Artev Global Huis, met financiering

Iassos Modern Huis te koop, bekend van TV, Artev Global Huis, met financiering

hallo, ik bied U hier een huis en een appartement in Turkije aan gebouwd door Artev Global.
Ik heb er 2, 1 Villa en 1 appartement. Het adres: Kiyikislacik Köyü A Blok No:19/A Milas/Mugla, 48400 Güllük, Turkije.
Dat is op het Iassos Modern complex. Hier is de kaart

De bouwfirma met zijn huizen was ook al een keer op de tv bij Housevision.
Geen makelaarsprovisie en als u wilt kan ik erbij helpen dat u, als u tenminste euro 10.000 eigengeld kunt inzetten, de rest in Turkije kunt financieren (maximaal 72 tot 84 maanden looptijd afhankelijk van het object. U krijgt direkt de sleutels en als 25 % van de koopsom door u betaald is,
dan wordt uw huis of appartement op uw naam gezet (Tapu).

Er zijn heel veel goede beoordelingen. Het is bijna een Nederlands dorp midden in Turkije.

Vraagprijs appartement en huis op aanvraag. Stuurt u mij eenvouding een [EMAIL=“info@jesmi.de”]email en ik stuur u alle fotos en prijzen.
Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om deze bij elkaar te zoeken, komt later vandaag of morgen nog.
Als u ter plekke tijdens kerst en oud en nieuw wilt komen kijken, geen probleem, U boekt uw vliegtickets en ik zorg voor de passende overnachtingsaccomodaties. Ik ben er tussen kerst en oud en nieuw zelf ook.

:dag: