Hallo,
Ik vraag mij af hoeveel het ongeveer kost om een appartement of huis te huren in Cusco en omstreken?
Bedankt!
Hallo,
Ik vraag mij af hoeveel het ongeveer kost om een appartement of huis te huren in Cusco en omstreken?
Bedankt!
Hoi, je kan al een degelijk appartement huren in Cusco voor 400 - 600 sol (voldoende voor 1 a 2 personen), een huis is volgens mij eerder 1000 soles.
In Cusco zijn er ook veel “kamers” te huur, vooral bij de lokale bevolking zijn die heel populair maar je kan die ook perfect als toerist huren. Zo een kamer vind je al vanaf 200 sol (mss zelfs goedkoper). Dat is dan een kamer met privé of gedeelde badkamer en soms met keuken.
Het hangt er natuurlijk ook van af hoe dicht je bij het centrum wil wonen… hoe dichter bij de Plaza de Armas, hoe duurder…
Kijk eens hier: http://www.ruedadenegocios.com.pe/ dit is het lokale krantje waar je veel kamers/appartementen/huizen vindt die te huur en te koop staan!
Dat is helemaal wat ik wilde weten
Bedankt!
Imperial Peru heeft gelijk wat betreft de prijzen. Bedenk er wel bij dat dit niet gemeubileerd is en zonder electriciteit/water/gas/internet. Gemeubileerd moet je er ongeveer 500-600 sol per maand bij optellen. Het centrum en de betere woonwijken moet je inderdaad nog een heel stuk hoger rekenen.
Donny Spoel
Proyecto Peru Spaans en vrijwilligerswerk in Cusco