:vak02:hallo,ik zoek iets te huur in de omgeving van faro voor max. een half jaar ,alle andere info over deze omgeving is ook zeer welkom ! en…weet iemand of je in portugal een caravan mag plaatsen op een eigen stukje grond? Hoor het graag! sandra
Hallo Sandra. Het is geen enkel probleem om een caravan op je eigen stuk grond te plaatsen.Ken div mensen die dit ook al eerder gedaan hebben .Het ver weg te beste oplossing,als er tenminste stroom in de buurt is.Vr Groeten Dick op moment voor een half jaar in Portugal
Super bedankt voor je reactie!
Leek mij ookal de beste oplossing omdat de huizen niet te betalen zijn!
Op zoek naar een stukkie grond!
Heb misschien iets gevonden om te huren bij alte in de buurt,ken je het daar toevallig?of zit je helemaal ergens anders?
p.s schijnt t zonnetje daar?:vak02: groetjes sandra
Hoi Sandra. ik zit in de buurt van Santa ovaia . plaatsje Ponte das tres entradas. Sta hier samen met mijn hond op een camping met een camper,doe hier altijd van allerlei klusjes. Het weer is opmoment goed ,in de nacht behoorlijk fris maar overdag heerlijk weer.Wens je veel succes met alles.Met vriendelijke groet Dick kuiperij
Hallo Sandra,in de buurt van Armaçao de Pera (huis) ? of studio in Portimao ?
Groeten Sandra
Nog eens,of misschien een Bed & Breakfast (goedkoop) ?
Grt,Sandra
hee sandra ,superbedankt voor je reacties! ik heb inmiddels misschien wat gevonden ,in espargal bij alto fica in de buurt,ga in januari eerst kijken of t wat is want heb t idee dat t behoorlijk afgelegen is en wellicht een stukkie kouder omdat t op 400 meter hoogte ligt,ben je daar toevallig bekend?Verblijf je zelf voor langere tijd in portugal? groetjes van naamgenoot!!
Hallo,ik woon hier al enkel jaren,is voor mij niet bekend,weet juist dat het in de winter richting FARO behoorlijk kouder is dan bij ons,maar in zomer is het er enkele graden warmer.
Grt,Sandra