Huurder/huisgenoot gezocht vanaf september

Hoi,

Ik zoek een nieuwe huisgenoot voor een appartement in Saunders vanaf september.

Je hebt een eigen slaapkamer met tweepersoonsbed.
De badkamer met ruime douche, woonkamer en keuken zijn gedeeld.

Er is een gezamelijke wasruimte met wasmachine en droogmachine en een gezamelijk zwembad. Er is een eigen parkeerplaats.

Het ligt in een mooie groene en veilige buurt met een Nederlandse bakker op loopafstand.

Huur is 600 dollar p.m.

Hoi Robbert,

Zoals ik in ‘mijn topic’ al aangaf heb ik zeker interesse!
paar vraagjes, misschien ook van belang voor anderen;

• 600 dollar = inclusief?
  • Is er internet (liefst WiFi) aanwezig?
  • Kun je wat over jezelf vertellen? Wat doe jij daar, hoe oud ben je, etc.

gr
Wiebe

Goede vragen Wiebe :slight_smile:

600 dollar is inclusief. Daar zit ook draadloos internet bij.

Zelf ben ik 25 jaar, oud student in Groningen, werk bij de meest bekende lokale rum van het eiland in Philipsburg als grafisch vormgever/marketingmannetje.

Robbert,

klinkt goed allemaal! Nog even voor mijn eigen (en wellicht voor anderen hun) begrip; wc/douche, woonkamer en keuken deel je met z’n 2en (jij en de nieuwe huurder)?
Wasmachine/droger/zwembad/parkeerplaatsen deel je met een groter gezelschap?

Als het goed is wordt deze week/begin volgende week alles kortgesloten voor mij mbt de stage. Kan ik dan contact met je opnemen, bijv. door een privé bericht?
even snel over mezelf; ook student in Grun! HBO - Rechten, ga stage lopen bij een advocaten kantoor in Philipsburg, 23 jaar en heb in mijn jeugd 3 jaar op SXM gewoond

Je hebt gelijk wat betreft het delen van voorzieningen. Het klopt zoals jij het noemt.

Wat wel leuk is om te noemen is dat, hoewel het zwembad gezamenlijk is, er nooit iemand gebruik van heeft gemaakt de afgelopen 8 maanden, behalve ik en mijn huisgenoot. Het is wat dat betreft meer een prive zwembad :slight_smile:

Privebericht is prima.