Hurghada - Egypte!

Hoi iedereen,

De nieuwsberichten slaan elkaar zo tegen het hoofd. De een zegt dat er niets aan de hand is, de andere spreekt over een heuse oorlog.

Ik woon zelf nog steeds in Egypte, ondanks alle negativiteit waar over gesproken wordt. Voor mij gaat nog steeds iedere dag de zon stralend op en geniet ik met volle teugen van mijn leven hier. Heb me nog geen dag hier onveilig gevoeld.

Bent u van plan binnenkort naar Egypte te komen? Bent u nog een beetje huiverig of heeft u concrete vragen? Schroom niet om ze mij te stellen, kan u antwoord op uw vragen geven.
Zoekt u een geschikte excursie? Bezoek dan eens deze website: www.lmegypt.com Exclusieve excursies én nederlandse contactpersoon!

Haiii ik weet niet of ik goed doe…met mijn reageren. Maar ik heb een paar vragen over excursies in hurghada. Ik heb op de site gekeken maat heb toch een paar vragen.

Sent from my GT-I9305 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hoi Karin,

Uiteraard kun je je vragen stellen!! Daar zijn we voor!
Je kunt je vragen stellen op [mailadressen zijn niet toegestaan] of op facebook : lmegype

Dankje voor je antwoord. .kan ik mijm vragem via de mail in het nederlands stellen of enfels. Aangezien er geen nederlands op de site staat. Grt karin

Nederlands is geen probleem! Nederlands staat op de planning om op de site geplaats te worden, alle excursies worden nu vertaald naar het Nederlands. Werken al heel wat jaren met Engelse, Duiters, Russen, e.d. en gaan nu uitbreiden naar meerdere landen, tevens ook meerdere bestemmingen (ook buiten Egypte).

Uw vragen kunt u dus gewoon zonder moeite in het Nederlands stellen, Er is een Nederlandse werknemer die uw vragen kunt beantwoorden.

Hoi!

Heb je inmiddels al je vragen beantwoord gekregen?

Nee heb nog niet geprobeerd.we gaan eind april pad…dus heb nog eff de tijd.