Wie gaat er van 4 t/m 11 oktober naar Hurghada (Egypte) en heeft ook geen zin om alleen te gaan?
Ik ben wel ondernemend maar vind het ook heerlijk om mijn privacy te hebben, maar vind het nou net weer niet zo prettig om alleen te reizen.
Laat wat van je horen.
Hoi Jettekie,
Ik ben van 28 sept tot 11 okt vrij en ik het zou niet onaardig vinden om die dagen in Egypte te slijten. Ik ben eind aug ook al geweest, maar toen met me ouders en zus. Ik heb daar de hele week gedoken en dat vond ik heel relaxend
Ik vind alleen eng om alleen daar naartoe te gaan, de egyptenaren zijn namelijk erg opdringerig.
Ik weet niet wat jou bedoelingen zijn om naar Egypte te gaan, maar de mijne is vooral om te duiken.
Ik hoor graag een (positief) reactie,
Groetjes,
Melanie
hallo melanie,
leuk dat je reageert, ik wil een rustvakantie, (duiken lijkt me mooi maar beter voor de vissen om het niet te doen denk ik). Mijn plan is om naar het King Tut hotel in Hurghada te gaan. Het kan trouwens wel zijn dat ik op 12 okt terug ga ipv 11 oktober, moet het nog even bekijken.
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je vandaan komt?
Anders vind je het misschien prettig om telefonisch contact met me te hebben dan wil ik je wel bellen hoor maar dan moet ik wel je nummer hebben.
Vriendelijke groetjes van Jet
Hallo Jet,
ik moet helaas maandag 11 oktober gewoon weer naar college. :tear: (Ben trouwens tweedejaars LST studente aan Univ Leiden en TUDelft (woonachtend in Hoofddorp)).
Daarom wens ik je een goede vakantie toe, ik ga me dan maar hier in Nederland vermaken
Als ik je een tip mag geven … probeer een sapje (geen idee hoe het heet) gemaakt van suikerriet, de egyptenaren drinken het daar allemaal en het is super lekker!!! ooh en bij het restaurant Peanuts kan je lekker eten (Nederlandse eigenaars).
Goede reis en rust lekker uit,
Melanie
[quote=“jettekie, post:3, topic:77726”]
hallo melanie,
leuk dat je reageert,
Hey Jettekie
Ik ben van 05/11 tot 11/11 in Hurghada, in de Sinbad club. Ik wil vooral gaan duiken, maar ook de piramides bezichtigen en gewoon in de zon liggen. Mijn nr is +32496037159, ja ik ben een Belg:dag:. Laat maar iets weten als je iets wilt doen
Doeg