Wie is er ook in Hurghada begin november 2010?

Ik ga 5 november voor 9 dagen naar Hurghada. Ik heb heel stoer een reis alleen geboekt omdat ik al veel vaker hier op vakantie ben geweest. Maar nu het dichterbij komt, lijkt alleen toch maar alleen en zou ik het dus toch wel gezellig vinden om mensen te ontmoeten voor bijv. een terrasje pikken, uiteten, avondje stappen of een excursie te ondernemen.

Vind je dit ook gezellig reageer dan via [EMAIL=“Danielle.2010@live.nl”]Danielle.2010@live.nl. Ik hoop dat het een gezellige vakantie gaat worden.

Hey Danielle wij gaan 5 november ook naar hurghada. Wij zijn er nog nooit geweest. Welk hotel ga jij naar toe? Om half 8 al vliegen is wel lekker dan kom je er niet in het donker aan.
Groetjes Corine:vak02:

Hoi corine,

Wat gezellig. Ga je met een vriendin of je partner? Ik ben al heel vaak geweest en heb nu heel stoer alleen geboekt maar nu het dichter bij komt krijg ik wel een beetje buikpijn. Ik verblijf in iberotel aquamarine en jullie?

Gaan jullie ook excursies doen of iets van Hurghada bekijken? Ik zoek mensen met wie ik af en toe iets kan ondernemen. Ik ben niet zo’n enge plakker hoor, dus maak je geen zorgen dat je niet meer van me af komt maar mochten jullie openstaan om iets leuks te ondernemen dan hoor ik dat natuurlijk graag. Mail je me anders even op [EMAIL=“Danielle.2010@live.nl”]Danielle.2010@live.nl.

Geniet sowieso van je vakantie want het is er heerlijk. Ik vlieg overigens 4 november al…

Groetjes,

Hoi Danielle.

Ik wens u een veilige reis naar Hurghada vandag.als u een hulp wilt met de excursies .Kunt u contact met ons opnemen.

Met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

0020124789162