Ik ben Bas en ben 19 jaar. Ik heb een appartement gevonden in Curacao, maar dat is voor 4 personen. En dan is de huur 1100 euro voor 4 personen. Het lijkt me leuk om nog 3 andere personen bij te vinden van mijn leeftijd die daar ook naar toe willen voor een langere tijd en het gezellig vinden met me mee te gaan om daar een leuke tijd tegemoet tegaan! mail me maar ff…
dat scheelt inderdaad nogal heey ;)! Maare…hoe heb jij woonruimte gevonden?? Waar is die woonruimte? En wanneer ga je ;)? Ik ben btw bijna 20 en ga 6 februari voor bijna 5 mnden naar curacao maar moet nog woonruimte hebben… Greetz Wendy
Hoi Bas,
Ik ga per 1 februari voor 6 maanden naar Curacao voor mijn studie en ik ben wel geinteressert in het appartement. Heb je er iets meer info over waar het ligt??
Groetjes Nienke
Ik ben een 21 jarige student en ben van plan met twee medestudenten te gaan afstuderen op curacao. Ik ben ook wel benieuwd naar waar het is en hoe het eruit ziet.
Ik ben een 21 jarige student en ben van plan met twee medestudenten te gaan afstuderen op curacao. Ik ben ook wel benieuwd naar waar het is en hoe het eruit ziet.
Groetjes OscarHi Oscar, dat was een van onze apt. Als ikme niet vergis heb ik jullie net een mail gestuurd. Is dat toevallig een naamgenoot, geef me maar een reply, dan kan ik jullie ook wat meer info sturen alsnog,