Ivm financiele omstandigheden ben ik genoodzaakt om van de huur van een mooi appartment in hartje willemstad, Curacao af te zien. Ik zoek nu iemand die mijn huurcontact wil overnemen. Indien jou stage begint in juli of aug of septemer mail me dan.
foto’s op aanvraag.
Appartement is voor max 4 personen en kost iets minder dan 500 euro per maand inxcl gas/water en licht. Deze 500 euro is de prijs per appartement en dus voor 4 personen totaal!!
Wij zijn 3 fysiotherapiestudenten die in Curacao stage gaan lopen.
Wij hadden een super mooi appartement geboekt, maar tot onze grote verbazing kregen we te horen dat het appartement bij nader inzien overoekt is.
Onze zoektocht naar een appartement voor de periode augustus tot en met november hebben we opnieuw moeten starten.
Wie weet is het appartement van jou voor ons erg ideaal.
Zou je mij wat meer informatie over het appartement kunnen geven, zodat wij er een beter idee van kunnen krijgen.
Je kunt mailen naar iklerkx@hotmail.com
Hopelijk laat je zo snel mogelijk iets van jezelf horen. (Wij zitten nu ook met een probleempje)
Wij zijn twee studenten van de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening. wij zouden graag stage willen lopen in Curacao alleen zitten wij met het probleem dat we geen appartement kunnen vinden. wij zouden graag meer informatie willen over jouw appartement. Je kan via het vogende adres met ons contact opnemen sahin_derya@hotmail.com. ALvast bedankt voor je aandacht,
Ik zag dat er al gereageerd was op je vraag om je huurcontract over te nemen. Indien dit niet is doorgegaan om de een of andere reden, laat dan alsjeblieft iets van je horen. Wij zijn 3 studenten aan de middelbare hotelschool in Heerlen. We zoeken een appartement met zijn 3en een appartement voor de periode van juli tot en met december. Ook voor stage. Je kunt ons bereiken op [EMAIL=“roel_sanders@hotmail.com”]roel_sanders@hotmail.com. Alvast bedankt!