Wij bieden compleet gemeubileerde appartementen en studentenkamers voor een laag tarief.
Alle appartementen hebben een douche, wc, woonkamer, keuken, slaapkamer (met aerco) en eettafel.
De prijzen zijn vanaf 500 tot 700 NLG per maand.
Borg 100 NLG (sleutel ext ext)
Doordat wij op deze moment volgeboekt zijn, de appartementen en studentenkamers vanaf 25 februari 2005 beschikbaar zijn.
Voor meer informatie kunt u ons gerust bellen of mailen.
Michelangelo Daflaar , Alias Babaroti
Telefoon: +5999 7369422
Mobiel: +5999 5270859
Mobiel: +5999 6632717
B)
Emailadressen: babaroti@hotmail.com babaroti@gmail.com
:lol:
Mijn naam is Suyin wonende in Nederland.
Ik ben op zoek naar een appartement voor de periode van 19 juli t/m 19 augustus 2005.
We zijn 6 persoen, 3 volwassenen en 3 kinderen.
Heeft u iets om aan mij aan te bieden???
Ik wil graag meer informatie over de appartementen, zoals ligging, inrichting exctera.
Als je op zoek bent naar een appartement op Curacao moet je een kijkje nemen op http://www.casacama.com. Daar vind je ruim 70 huurwoningen met een maandhuur vanaf 125 euro.
Mijn naam is Shelly, ik ben zelf 3de jaars hbo student (Hogeschool Inholland), ben geboren op Curacao. Mijn zusje en ik hebben een 3kamer woning op Curacao (plaats: Soaux), op ong. 12 min afstand van het vliegveld (geen geluidshinder), ong. 15 min van Willemstad, de woning is naast de weggelegen, in de directe omgeving is er een supermarkt, toko, klein restaurant. Per 1 augustus 2006 willen wij deze woning gaan verhuren aan studenten die minimaal een half jaar op Curacao stage gaan lopen.
De woning is dan gemeubileerd (in beide slaapkamers 2x 1 persoonsbedden, die ook aan elkaar te schuiven zijn, 2 kasten en een bureau, ook de woonkamer is natuurlijk volledig gemeubileerd: (slaap)banken, salontafel, eettafel plus stoelen, tv, fornuis, koelkast, bar, huis/keukenapparatuur (waaronder ook een bbq) en service etc.). Daarnaast is de woning voorzien van een ruime badkamer met toilet en een grote tuin.
De woning is voor minimaal 2 studenten, maximaal 4 studenten bestemd. De prijzen per persoon zijn vanaf naf 500 (= ong. €240) incl.
Studenten worden opgehaald van het vliegveld en naar de woning gebracht. In Nederland wordt ook het 1 en ander geregeld (contract).