Huisvesting gezocht!

hallo allemaal!

Wij gaan in Juni naar curacao, Coos voor 2,5 maand en Mies voor een half jaar. Weet iemand nog een leuke woning voor niet al te duur, vlakbij het Spaanse water/Brakkeput?

Weet ook iemand hoe wij het allemaal moeten regelen hier in NL? Ik hoorde zoiets dat je je moet uitschrijven bij de gemeenten en bij je verzekering. Weetje iemand wat je nog meer allemaal moet regelen? Of heeft iemand handige tips?

Gr Coos en Mies

Hi per direct beschikbaar:
2 slaapkamerapt. max 4 personen voorzien van airco/TDS/internet.

Lokatie bij Oost Jongbloed.

Prijs is afhankelijk van verblijfsduur en aantal personen. mail naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com voor meer info.

**Hi Stagiaires. Op zoek naar een leuke, veilige en centraal gelegen verblijfplaatst in Brakkeput voor je volgende stage periode op Curacao? Reageer dan snel door op de volgende link te klikken en overtuig jezelf van onze aanbiedingen. http://huisvesting4u2.webs.com/
**

Hallo!

Ik heb even de foto’s bekeken op de site en het ziet er goed uit. Alleen nu is het zo dat we niet meer met z’n 2en gaan, maar ik dat over een maand in me eentje in Cura zit… En dan vind ik het best “spannend” om in me eentje in zo’n huis te wonen. Ik las ook dat je nog meerdere huisjes wist zou je me dat ook kunnen dor mailen??

Groetjes

Hoi Mitsjell,

Ik heb je een pm verzonden met meer info. Mijn email is [EMAIL=“faft4u2@hotmail.com”]faft4u2@hotmail.com. Je mag vrijblijvend emailen. doei.