Huisgenoot gezocht vanaf juni 2010 in alto vista

ik woon in alto vista op aruba en huur samen met iemand een relax apartementje in een goede buurt voor 1150 exclusief. het heeft 2 slaapkamers met 1,5 pers bed een ruime woonkamer, badkamer patio en airco alleen in de slaapkamers. inclusief kost het net geen Afl.700 de man, maar eind mei gaat mijn huidige huisgenoot terug naar nederland terwijl ik nog wel even ga blijven en in m’n eentje is het toch een beetje te duur… vandaar dat ik op zoek ben…

voor contact :
Mail : mauricevang@hotmail.com
Tel. : +297-5634376

ik zal ook nog ff toevoegen dat er ook twee wasmachines zijn waar je gebruik van kan maken en dat de huur inclusief water elektra de laatste tijd niet boven de afl.650 per persoon ligt wat ongeveer $380 is en voor wat je hebt is dat een hele redelijke prijs in een goede buurt waar nooit wordt ingebroken of auto’s worden gejat…

ook is het slechts 5 minuten, met de auto, van de high-rise en het strand verwijderd, een supermarkt op 5 min. loopafstand, kabel-TV en wifi-internet inbegrepen…

vergeet alleen niet dat het pas vanaf juni 2010 geld want dan heb ik pas plek, maar las je van plan bent hier te komen weet je het nu alvast en kun je het ruim van te voren afspreken…

groetjes,
maurice

was deze post al bijna vergeten maar voor geintresseerden vanaf 8 juni 2010, en niet eerder, heb ik een plekje over…

zeg dr nog ff bij dat het niet heel groot is maar voor de prijs die je betaald is het goed te doen…
je hebt een eigen slaapkamer met twijfelaar bed, klerenkast en bureau en voor de rest is de woonkamer en badkamer gedeeld

wees niet bang om vragen te stellen als je ook maar lichtelijk geintresseerd ben…

groetjes

Hai,
Ben erg benieuwd! Jij woont er verder alleen? Dus er wonen straks 2 personen? Hoe oud ben je, kom je uit NL oorspronkelijk? Even wat vragen… Ik kan zeker niet mijn hondje meenemen?

Je kunt me gerust mailen op [EMAIL=“mandy.simba@gmail.com”]mandy.simba@gmail.com

Groetjes
Mandy

even ter informatie voor mensen die dit nog lezen, ik heb een huisgenoot gevonden en dat is de enige die via wereldwijzer hierop gereageerd heeft hahaha dus sorry voor degenen die nog intresse hebben…

groetjes…