Wij wonen inmiddels al op SXM maar hebben best wel veel pech gehad met het huis waar we nu in zitten. Ik ben al met verschillende makelaars in zee gegaan maar wat wij willen schijnt onmogelijk te zijn.
We zoeken een huis met 3 slaapkamers, zwembad, in de buurt van Pelican Key met een maximale huur van $2500.
Wie kan ons op weg helpen?
Hoi, wij verhuren ons huis op SXM via REMS (real estate management service), het heeft 3 slaapkamers, waarvan één met badkamer in een aparte studio op verdieping gelegen, een zwembad en een prachtig uitzicht op Phillipsburg en Great Bay. De huurprijs zit binnen jullie budget, het komt beschikbaar 1 januari 2010. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sherrylle (599)5535710.
Hoi Kimberly
Dank je wel voor de reactie. In welke woonwijk ligt het precies en heb je er misschien foto’s van die je door kunt mailen?
Alvast bedankt.
Hoi
Op Sint Maarten zitten vele makelaars, je zou ook eens op internet kunnen proberen te kijken, daar vond ik jaren geleden ook vele huizen die te huur waren. Is er een speciale reden dat je in de buurt van Pelican Key wilt wonen, de buurten bij Philipsburg daar staan ook vele huizen te huur, mischien is dat een idee, je moet alleen de heuvel over en daar staat altijd file, das niet zo fijn als je in de buur van Pelican Key toevallig werkt.
Als je gewoon rondrijdt door sommige buurten kan je ook gauw wel huizen vinden die te huur staan.
Zoek goed op internet zou mijn advies zijn, het kost je niks alleen wat tijd.
veel succes nog