Mijn man en ik gaan per 1 juni verhuizen naar Aruba. We zijn er net een paar dagen geweest om op zoek te gaan naar huizen maar een huis huren via een van de commerciele bemiddelingsbureaus staat ons tegen (en is erg duur!)
We hebben ongeveer 2500 afl te besteden voor de huur. Een goede rustige locatie met omheinde tuin is voor ons belangrijker dan een super de luxe huis. We vinden het ook niet erg om te klussen dus als er nog iets in de verf gezet moet worden, geen probleem!
voor 2500 awg heb je echt voldoende huizen in goede wijken. Apart dat je niets hebt kunnen vinden. Let wel dat je niet af kunt gaan van websites of advertentiepagina’s. Huizen zijn vaak al verhuurd maar staan er gewoon nog op. Veelal gaat dat niet lukken. Je kunt beter gewoon contact opnemen met de grote makelaars op het eiland. Ik neem aan dat je die zelf kunt vinden. Ook wil ik je als tip geven om pas iets te huren als je hier bent. Je kunt dan het huis en de omgeving zelf bekijken voor je erin trekt.
wij verhuren ook woningen, en ben zelfs de eigenaresse, indien je geinteresseerd bent, laat het vrijblijvend weten.
mijn email adres: nitamokiem@hotmail.com
Cell: 5623113.
Groetjes,
Anita.