hallo!
Ik zit binnen 2 weken 2 weken in orlando mét een gehuurde auto! Toch zouden we graag voor de periode in Orlando(1 dag disney,2 dagen universal ,1 dag seaworld en 1 dag cape canaveral)een hotel vinden dat een gratis parking heeft voor onze auto én een gratis shuttle! Ik heb al enkele hotels gevonden in de ietwat duurdere prijsklaase maar wij zouden graag per nacht maxmimum 50 euro betalen(mag ook appartement zijn en ontbijt mag maar hier niet bij in begrepen zijn!) Heeft iemand een idee naar welke hotels ik het best moet kijken! Of gaan we toch van hotel moeten veranderen die 5 dagen om toch maar gratis shuttles te hebben naar die pretparken die dan in de buurt van dat specifieke hotel liggen! Het zou handig zijn moesten we gewoon in hetzelfde hotel kunnen zitten die naar alle pretparken gaat! Parking aan de pretparken is dan weer weg gegooid geld toch?![]()
Is het truwens te doen om op een week hen en weer van orlando naar new orleans te rijden en die stad nog een beetje te kunnen bezichtigen natuurlijk of id dit te kort denken jullie?![]()