Voor wie binnenkort een vakantie naar dit hotel heeft geboekt even het volgende:
Hotel Thalassa Village (het vroegere hotel Alyssa) wordt momenteel uitvoerig verbouwd en gerenoveerd. Via mijn mail krijg ik regelmatig vragen over dit hotel, vandaar even dit berichtje.
Zoals het hotel/complex er nú uitziet, en dat is echt héél erg, verwacht ik niét dat het hotel binnen een aantal weken klaar zal zijn.
Dus, heb je dit hotel geboekt, informeer dan even bij je reisbureau/touroperator of ze je kunnen garanderen of je ook daadwerkelijk naar een hotel toe gaat dat klaar is en beschikt over alle faciliteiten zoals die in de gids staan beschreven.
Ik wil dit graag even doorgeven om teleurstellingen :sad: te voorkomen.
Hey Pittie,
moest je de volgende weken/maanden meer informatie binnen krijgen over het vernieuwde hotel, of ervaringen van mensen die er geweest zijn, laat het mij aub weten. Ik ga er in Augustus heen (spijtig genoeg, na elle negatieve reacties te hebben gelezen). Ik blijf alvast de reacties volgen op je site.
alvast bedankt voor je reactie maar ik heb geen risico genomen en ben van hotel veranderd. Hopelijk hebben we een aangenaam verblijf in het Coralia palm beach hotel in Hammamet.
Mijn man en ik zijn vorig jaar ook in Coralia Palm Beach Hammamet geweest.
Wij hebben er 3 hele fijne weken doorgebracht en gaan zeker nog een keer terug.
Als je de foto’s (32) wilt zien die wij daar hebben gemaakt, kijk dan even HIER.
Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie !
Pittie
Lieve allemaal,
Ook ik schrok erg van alle berichten die ik las, voordat wij vertrokken. Naar aanleiding hiervan heb ook ik geprobeerd om om te boeken, wat niet meer ging. Gelukkig maar, want wat hebben wij een geweldige vakantie gehad in dit hotel.Zijn teruggekomen op 22 juli 2006.
Weet natuurlijk niet hoe het vorig jaar was, maar het zwembad was prachtig, veel groter dan op alle plaatjes staat, er waren waterglijbanen, het personeel was erg vriendelijk het eten was meer dan prima, had ik ook andere dingen over gelezen. Dus ik weet niet wat ze hebben verbouwd, maar het lijkt wel of we het hebben over een ander hotel
Animatieteam was ook erg leuk. Onze 4 kinderen (16,14,8 en 7) hebben er samen met ons een top tijd gehad. Zo leuk zelfs dat we er over een aantal maanden weer naar toe gaan, met de hele familie! Mocht iemand vragen hebben of als ik iemand wat foto’s kan sturen mail me gerust.Weet hoe het voelt om zulke rare negatieve dingen te lezen. Mijn man en ik keken elkaar ook aan, zo van op hoop van zegen dan maar. Maar echt Thalassa Village in SOUSSE (er zijn er nog meerdere met die naam dus misschien vandaar de verwarring) is GEWELDIG!!En nee ik heb geen aandelen(had ik ze maar)maar ik kan niet tegen onrecht en vind gewoon dat ze dit soort berichten niet verdienen. [EMAIL=“jolanda@vancooten.net”]jolanda@vancooten.net