Kan er me iemand informatie geven over het hotel Porto Magno in Aguadulce (Almeria)? Ik had ook graag informatie over de streek Aguadulce.
Alvast bedankt voor de reacties.
:rolleyes:
Beste,
Een 8-tal jaren geleden verbleef ik, rond Pasen, in hotel Porto Magno te Aguadulce.
Wat het hotel zelf betreft was dat zeker in orde (toen goede prijs/kwaliteit verhouding). De hotelkamers waren toen vrij nieuw, geriefelijk en net. Het eten was ook ok (al heb ik er geen bijzondere herinneringen meer aan). Het hotel ligt direct aan het strand. Kortom over het hotel was ik zeer tevreden.
In de directe omgeving van het hotel valt zeer weinig te beleven.
Toen ik er verbleef was er 1 superette rechtover het hotel en je kon er met moeite een restaurant of café vinden en winkels zijn er al helemaal niet. Maar het kan er natuurlijk veranderd zijn intussen.
Desondanks dat het daar zo afgelegen is hebben we er toch een zeer fijne vakantie gehad. Je kan echt wel fijne uitstappen maken in de streek van Almeria. Wij waren toen met een hele groep en zijn er dikwijls met de huurwagen op uit getrokken. Er zijn mooie plaatsjes te ontdekken, zowel landinwaarts als langs de kust. Om het kort te houden ik vind deze bestemming iets voor mensen die graag ganse dagen in hun hotel aan het zwembad verblijven of juist voor mensen die er graag ganse dagen op uit trekken om de streek te verkennen met de wagen. Als je tot deze laatste categorie behoort zou ik je aanraden om een reisgids over Spanje te raadplegen, om vooraf te bekijken of dat de bezienswaardigheden van de streek jou kunnen bekoren.
Misschien heb je niet veel meer aan dit bericht, omdat je intussen al terug bent van je vakantie. Als je nog moet vertrekken, wens ik je veel plezier!