Hi
Heeft iemand een goed tip voor een hotel in Nuwara Eliya?
We zoeken er ook nog een in (de buurt van) Ella.
We zijn met twee kinderen (10 en 12 jaar)
Budget is ongeveer 100 per nacht.
Bedankt vast!
Hi
Heeft iemand een goed tip voor een hotel in Nuwara Eliya?
We zoeken er ook nog een in (de buurt van) Ella.
We zijn met twee kinderen (10 en 12 jaar)
Budget is ongeveer 100 per nacht.
Bedankt vast!
Hoi hoi,
Eliya: Galway en St. Andrews (allebei geslapen en blij mee), Glendower (ook gebruikt voor WIDM 2015).
Ella: Is een beetje lastig gebied. Ofwel basic guesthouses ofwel vrij luxe hotels; van de laatste komen Heaven’s Edge en The Secret nog het dichtst bij jullie budgetwens.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Dankjewel ik ga kijken!
Hi,
Ik zou zelf niet voor Galway kiezen, het ligt best nog wel even uit het stadje zelf. Mocht je voor Glendower gaan weet dat er recht tegenover nu gebouwd wordt! Er komt daar een groot appartementen complex… Overigens denk ik dat het al vol is:) St. andrews prima, maar waarschijnlijk boven het genoemde budget.
In Ella zal the secret waarschijnlijk buiten het budget vallen, wel erg mooi en koloniaal! Flower garden of Rock Garden zouden prima alternatieven kunnen zijn.
Succes…
Wij zaten met hetzelfde probleem en hetzelfde budget en hebben voor de volgende hotels gekozen (op basis van beoordelingen van anderen en prijs):
Namadi Nest, Nuwara Eliya
The Chillout, Ella
Bij beide betalen we ca 80 - 90 Euro voor 2 kamers voor 1 nacht.
Helaas ben ik er zelf nog niet geweest, maar feedback van anderen is als gezegd overwegend positief.
Chris
Ah heel fijn! Dankjewel!!
Google voor Ella ook eens op 'good neighbours ella '. Daar kan je kiezen uit verschillende accomodaties, allemaal op een mooie en gunstige locatie qua uitzicht.
Per accomodatie kan je dan de review checken op Tripadvisor. (allemaal goed hoor)
Vrienden van ons zijn er geweest en waren erg enthousiast, wij wilden ook gaan maar de data dat wij in Ella waren was alles vol, helaas.
Ik zat in www.daffodilshotel.com Dat zit op 10 minuten lopen van het centrum. Een vrijwel gloednieuw hotel met ruime kamers en perfect voor elkaar.
Ik ben net 1 week terug en het is laagseizoen. Vrijwel alle hotels staan nu leeg. De prijzen op de site moet je dan denk ik ook niet vertrouwen. Want die lijken mij veel te hoog.
Aangezien ik met een georganiseerde reis mee was, weet ik de exacte prijs niet. Mijn reisorganisatie blijkt veelal dit hotel te boeken, omdat het altijd in de smaak valt.
Dankjewel!!