Hotel La Mer In Kemer

Deze week zijn Belgische vakantiegangers bijna dodelijk vergiftigd na het drinken van wodka met METHYLALCOHOL in dit hotel. Waarschuw a.u.b. kennissen die in dit hotel verblijven of er nog heen gaan.
Geert

:o SOOOOOOOOOO ZEG DAT IS NOGAL WAT! WIE GAAT ER NU OOK IN TURKIJE WODKA DRINKEN HAAHHAAA DAAR MOET JE RAKI DRINKEN :stuck_out_tongue:

Op domheid staan blijkbaar geen grenzen.

Beste gvg,

Kun je het staven?

Zijn er bewijzen?

Laat het me zo s.m.weten.

Wat die opmerking betreft heb je volkomen gelijk.

Hans,Forumbeheerder.

Beste Hans, ik heb hier de krant De Morgen voor me liggen van woensdag 6 oktober. Op pag. 5 een artikel met als titel : ‘Antwerps koppel loopt zware vergiftiging op in Turks vijfsterrenhotel’. Ik vat even samen : Een 26-jarige man en zijn 24-jarige echtgenote liepen de vergiftiging op door het drinken van goedkope Russische Wodka tijdens hun vakantie in Turkije. Het koppel verbleef van 25 september tot 2 oktober in het vijfsterrenhotel La Mer in Goynuk bij Kemer. De vakantie was all inn, alle drank was dus gratis. Ze boekten de reis via Mediterra. Bij hun thuiskomst, zondag, begonnen beiden te hyperventileren en leden aan waanvoorstellingen. Ze werden doorverwezen naar het Universitair Ziekenhuis van Edegem, waar men vaststelde dat het om methanolvergiftiging ging. Volgens het ziekenhuis heeft het koppel veel geluk gehad: “methanol begint pas te werken als de gewone alcohol is uitgewerkt. Vandaar dat het koppel pas in België ziek is geworden, waar ze onmiddellijk een tegengif toegediend kregen. Dat is hun redding geweest.” Volgens de krant is het niet duideljk of er nog andere, niet-Belgische toeristen in La Mer ziek zijn geworden van de wodka.
Vandaar dus mijn waarschuwing.
Vriendelijke groet,
Geert

Dat is toch schandalig. Moet ook gelijk weer denken aan die aflevering van Radar waar Tropicana in Bodrum werd uitgelicht. Dat het op veel plekken niet goed is gesteld met de hygiene en veiligheidsvoorschriften (op de hele wereld) is helaas zo, maar zo verliest men toch ook het vertrouwen in de reisorganisatie die de klant een stukje zekerheid moet geven.

It’s all about the money.