Hotel in Rio de Janeiro gezocht.

We zoeken voor onze laatste overnachtingen (2 of 3) aan het eind van onze vakantie een leuk hotel in Rio. We zoeken eigenlijk geen hostel, maar een klein gezellig, betaalbaar hotel. Engels sprekend is niet persé nodig, ik spreek wat portugees.

Je zoekt geen hostel maar wellicht kun je toch eens kijken naar the Mango tree hostel. Zeer goede locatie, privé kamers aanwezig, veilig en gezellig.

Of een appartement? Appartementen, vakantiehuizen en bed and breakfasts - Wimdu

Hoe is het Mango Tree Hostel bevallen? Ben benieuwd.

Hoe ver ligt het Mango Tree van het vliegveld af?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een hostel/hotel in Rio, maar omdat het maar voor 2 nachtjes is en we daarna weer voor binnenlandse vlucht vertrekken wilde ik niet al te ver van het vliegveld zitten.

Welk vliegveld?

The Mango tree ligt in Ipanema. Het is dus inderdaad ook belangrijk welk vliegveld je bedoeld maar met een taxi zijn beide vliegvelden snel bereikt

we willen een binnenlandse vlucht naar Campo grande pakken, dus zal wel het "domestic"airport worden??, weet even niet uit mn hoofd hoe die heet??

Hey! Wat is je ervaring met Mango Tree? Is het schoon, gezellig druk of juist heel rustig?? Ben benieuwd! Tnx :slight_smile:

Ik ga het donderdag over een week ervaren. Heb wel veel positieve reacties gelezen. Gezellig, kleinschalig, midden in het uitgaansgebied, 80 meter van het strand maar 's nachts is het er stil. Net wat wij willen. We willen herrie maken in het café 50 meter verderop maar slapen in het hostel. Duurt het nog even voordat je gaat dan wil ik over 1,5 week mijn ervaring wel op het forum plaatsen.

Hey Bianca, Sabrina, Katinka and others,

Ben inderdaad benieuwd naar jullie ervaringen als jullie terug zijn! Bedankt alvast! :slight_smile:

Wij vonden Mango Tree hostel een erg leuk hostel. Super behulpzaam personeel, top lokatie, veilige levendige buurt (restaurantjes, terrasjes, winkels) maar heerlijk rustig in het hostel 's avonds zodat je kunt slapen.
De kamers zijn klein maar schoon en de badkamer is prima. Er zijn diverse buitenruimtes om even lekker te zitten of te kletsen met medereizigers. Ook is er een woonkamer met tv (hadden wij geen behoefte aan) en is tussen 18.00 uur en 22.00 uur de bar open zodat je gezellig wat kunt drinken. Prima ontbijt kortom, wanneer we weer eens in Rio komen dan gaan wij hier heen.

Wij zijn inmiddels weer bijan 2 weken thuis De latste 4 nachten in Rio in Casa 579 geweest. leuk hostel op een aparte plek in Santa Teresa Casa 579 - Comptable St-Jean-Sur-Richelieu
In dit http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=135149 topic heb ik er al mee over geschreven,. Zeer royale kamers trouwens en een prima ontbijt.