Hoi,
Wij gaan van 2 tot 9 juli naar Hotel Batihan in Kusadasi. We vliegen met Onur Air (:unsure:) vanaf Amsterdam naar Izmir. Wie is er al eens in hotel Batihan geweest en kan daar wat over vertellen?
Hoi,
Wij gaan van 2 tot 9 juli naar Hotel Batihan in Kusadasi. We vliegen met Onur Air (:unsure:) vanaf Amsterdam naar Izmir. Wie is er al eens in hotel Batihan geweest en kan daar wat over vertellen?
Hallo,
Batihanhotel ligt op Long Beach,is zeer geliefd bij de nederlanders en de Belgen.
Het heeft een vast klienteel die jaarlijks terug komt.
Het hotel van goede prijs kwalitiet verhouding.
Je zal zeker een prettige vakantie hier in Kusadasi beleven.
Van batihan tot het centrum heb je om de 5 minuten een dolmus.
groetjes uit Kusadasi,
Franka
He wij gaan op 3 juni voor 1 weekje naar Batihan.
Als we terug komen zal ik wel vertellen hoe het was… :lol:
Hebben er al veel zin in… B)
groetjes Jacqueline
Wij vliegen trouwens met Inter Airlines naar Izmir
Jacqueline
Ik woon in Kus, en weet je ik kijk uit op het hotel van uit de bergen. Het nhotel is super en je kunt onmiddelijk op het strand ( privé strand) De verplaatsing naar Kus op +/- 3km is zeer makkelijk en er staan steeds taxi’s voor de ingang ( eerst eventjes vragen wat het kost) ben er zeker van dat jullie een knal van een vakantie te gemeod gaan. O ja ga eventjes ook goedendag zeggen in het restaurant "Del mare " rechtover de ingang toffe muziek s’avons en lekker staek klaar gemaakt op zijn Belgisch.
Wens jullie een tof verlof en messchien lopen we elkaar daar tegen het lijf.
Ik woon in Kus, en weet je ik kijk uit op het hotel van uit de bergen. Het hotel is super en je kunt onmiddelijk op het strand ( privé strand) De verplaatsing naar Kus op +/- 3km is zeer makkelijk met dolmoys ( ik geloof, 1,75 YTK)en er staan steeds taxi’s voor de ingang eerst eventjes vragen wat het kost, met Ergun kost een ritje met vijf of zes personen geloof ik 7 €. Ben er zeker van dat jullie een knal van een vakantie te gemoed gaan. O ja ga eventjes ook goedendag zeggen in het restaurant "Del mare " bij Els en Ali rechtover de ingang toffe muziek s’avonds. Je kunt er een lekker staek krijgen klaar gemaakt op zijn Belgisch.
Ik wens jullie een tof verlof en misschien lopen we elkaar daar tegen het lijf.
Reginald
Ik woon in Kus, en weet je ik kijk uit op het hotel van uit de bergen. Het hotel is super en je kunt onmiddelijk op het strand ( privé strand) De verplaatsing naar Kus op +/- 3km is zeer makkelijk met dolmus ( ik geloof, 1,75 YTK)en er staan steeds taxi’s voor de ingang eerst eventjes vragen wat het kost, met Ergun kost een ritje met vijf of zes personen geloof ik 7 €. Ben er zeker van dat jullie een knal van een vakantie te gemoed gaan. O ja ga eventjes ook goedendag zeggen in het restaurant "Del mare " bij Els en Ali rechtover de ingang toffe muziek s’avonds. Je kunt er een lekker staek krijgen klaar gemaakt op zijn Belgisch.
Ik wens jullie een tof verlof en misschien lopen we elkaar daar tegen het lijf.
Reginald