Hallo,
In september ga ik 2 weken naar costa rica, wij willen in arenal dan ook een van de vele hot springs bezoeken.
Wij dachten Baldi hot springs te doen.
Iemand hier ervaring mee? Of zouden jullie andere springs aanraden?
Mvg,
Birgen
Hallo,
In september ga ik 2 weken naar costa rica, wij willen in arenal dan ook een van de vele hot springs bezoeken.
Wij dachten Baldi hot springs te doen.
Iemand hier ervaring mee? Of zouden jullie andere springs aanraden?
Mvg,
Birgen
Wij zijn in Baldi hotsprings geweest en het is ons uitstekend bevallen daar.
Lekker met een cocktail in het water, de lavagloed van de vulkaan bekijken.
Over andere hotsprings kan ik je niets zeggen aangezien we daar niet geweest zijn.
Dank je, heb je nog een idee wat ongeveer de inkomprijs voor Baldi was?
Sorry dat zou ik zou niet meet weten wat de entreeprijs was.
Onze reisleidster raadde de hot springs van Baldi juist af, omdat ze erg duur waren en vol zaten met Amerikanen. Wij zijn naar hot springs geweest die bij Buena Vista Lodge hoorden en dat beviel erg goed. Het was er rustig, er waren een stuk of 6 baden, sauna, restaurantje etc.
Het is me wel vaker opgevallen met georganiseerde rondreizen dat de gids bepaalde dingen afraad, vaak maar niet altijd gaat het maar om 1 ding en dat is dat ze bij de ander meer provisie krijgen (daarom gaan wij nooit meer met een georganiseerde groepsreis mee alles is veel duurder zowel tourtjes als het eten).
Wij vonden het Amerikanen gehalte wel meevallen bij de Baldi hot springs.
Tsja dat zou kunnen. Ik moet wel zeggen dat bij ons de hot springs waren inbegrepen bij de lodge waar ik het over had, dus heb geen idee of ze minder provisie zou hebben gekregen bij Baldi. Wel denk ik dat het in het algeheel waar is dat je beter dingen zelf kan regelen ipv met een georganiseerde reis qua kosten.
Dat ben ik niet met je eens hoor.
Wij hebben vorig jaar voor 25$ meen ik een middagtocht geboekt waar we een wandeling door de ‘jungle’ maakten (apen gezien, toekans, een slang (lanspunt!), …), bij schemering naar de vulkaan gingen en bij Baldi hotspring gingen eten en relaxen. Alleen de entree op eigen houtje bij Baldi is al erg duur…
Bij Eagle tours geregeld in La Fortuna, een aanrader!
Ik ben zelf naar Los Laureles gegaan.
Kost 6 dollar entree en hebt er verschillende baden.
Wel veel vosta ricaanse families overdag.