In januari ga ik een weekje naar Curacao ben nog op zoek naar een low-budget verblijfplaats en een duikschool.
Zijn er behalve Moonz nog meer hostels op Curacao?
Wat betreft de duikschool ben ik op zoek naar een met een gezellige relaxte sfeer waar er lekker rustig 2 duiken kunnen worden gemaakt op een dag zonder gehaast en het liefst een school die elke dag een andere duiklocatie bezoekt. Een ophaalservice bij het hostel zou ook handig zijn.
Ik heb zelf leren duiken op Curaçao en heb heel goede ervaringen met (inmiddels) mijn vriend en duik-guru Eric Wederfoort en zijn vrouw Yolanda. Maak niet de vergissing om te denken dat “divewederfoort” nog van hem is. Hij heeft die duikschool verkocht en sindsdien is de kwaliteit achteruit gehold. Jammar genoeg wordt nog wel de oude naam gebruikt, waardoor veel mensen zich vergissen. De laatste keer dat ik met Eric en Yolanda dook, afgelopen zomer, werkten ze voor een duikschool met de naam Sublime Diving Curaçao. Mogelijk werken ze daar nog. Als dat niet zo is, weten ze daar beslist hoe en waar ze te bereiken zijn. Mocht je contact opnemen met de Wederfoorts, dan zou je kunnen noemen dat je bent verwezen door mij, Niels Bouwmeester. Ik hoop dat je een fijne tijd krijgt op Cura en ik wens je heel veel onvergetelijk duikplezier.