Duiken in Curaçao

Beste toerist!!

Duiken in Curaçao is echt superleuk. Het is de place to be om te duiken. Het is de derde duikbestemming van de wereld, ze spreken er Nederlands en het is ook nog eens supergoedkoop!! Ik duik zelf bij Silent Immersion wat echt een topduikschool is. Prima sfeer, je bent daar een naam en geen nummer!! Voor degenen die nog niet duiken: Ga duiken!! Het is echt de vetste sport die er is!! Dus kom naar Curaçao en kom mij daar tegen onder water!! Graag reacties over duiken op Curaçao!!

XXX Rianne

Een hele goede duikschool op Curacao is duikschool Wederfoort.
Zie www.divewederfoort.com
De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer relaxed en je duikt direct in het heldere zeewater bij Boca Sami ipv in een of ander zwembad.
Een aanrader!

Ik relativeer het liever een beetje…het is mooi, en de moeite waard om daar te gaan duiken, maar er zijn zeker genoeg andere plekken die beslist de moeite waard zijn om te gaan duiken.
Ik heb gedoken op Curacao een paar jaar geleden, maar ook op andere plekken

Geregeld duik ik waar ik woon op Nw Guinea: Raja Ampat (Sorong) doet niet onder voor Curacao, Mapia…meest noordelijk gelegen eiland van Indonesie in de Stille Oceaan/Pacific: subliem…

verder heb ik op Bunaken/Sulawesi , Bali, Fiji, Papua New Guinea, Marquesas( Frans Polynesie) gedoken…

Voor mij waren dat de places to be om te duiken.

Even iets heel anders maar hoe ben je daar terecht gekomen?
Klinkt in ieder geval way kool.

Ik ben met je eens dat er mooiere duikstekken zijn dan op Curacao, maar beter is er altijd. Curacao heeft echter als voordeel dat je er meteen vanaf het strand kan gaan duiken en dat iedereen Nederlands spreekt. Daarnaast is Curacao natuurlijk een partyeiland!!

Groetjes Rianne