Horecamedewerker/ster gezocht in Marbella!

Ik ben voor vanaf November 2012 op zoek naar een horecamedewerker/ster voor een kleine partyclub in Marbella. Leeftijd van 21 tot 35 jaar oud en iemand die zich graag voor langere tijd in Spanje wil gaan vestigen. Werkzaamheden voornamelijk barwerk, bedieningswerk, schoonmaakwerk, en zo nu en dan flyeren. De club is in het zomerseizoen 7 dagen per week geopend en in het winterseizoen 3 tot 5 dagen per week.

Ik kan woonruimte regelen voor je maar je mag om huur te besparen ook in mijn appartement verblijven! Je werkt meestal s’avonds en kan overdag dus gewoon je gang gaan.

Het is een trendy en stijlvol ingerichte club waar ongeveer 100 personen in kunnen. De locatie is naast het strand van Marbella tussen de hotels en appartementen. Doelgroep is toeristen en lokale bevolking.

Bij interesse graag een mail met ervaring en persoonlijke gegevens voorzien van een foto naar partyclubloca@gmail.com

Hoi!

Zijn jullie al voorzien? Anders stuur ik mijn cv en foto naar jullie op!

Mvgr,

Marloes Bergen

Ola!

Wij, René en Manu, zijn op zoek naar werk in Spanje, voor langere tijd. Eigenlijk willen we ons definitief vestigen in Spanje en zijn we naarstig op zoek naar diverse mogelijkheden. Onze grootste wens is een eigen strandtent, maar in de aanloop daar naar toe, staan we open voor andere opties. We zijn midden 40 en zitten vol energie om een nieuw leven op te starten. We staan volop in het leven en willen onze energie graag zo gebruiken, waardoor andere mensen, gasten, zich zeer welkom voelen en kunnen genieten van een warme ontvangst en verwennerij.

Binnenkort zijn we een week in Spanje, om opnieuw te kijken en te voelen, naar nieuwe mogelijkheden. Hopelijk geeft dit bericht een beetje weer, hoe wij in het leven staan en wat we willen. Beter is het, om ons persoonlijk te ontmoeten, zodat we kunnen laten zien dat we puur en echt zijn en onze intenties oprecht zijn.

Mocht je meer van ons willen weten, dan kun je ons altijd berichten via dit medium. Wie weet is er een mogelijkheid om met elkaar verder te praten over eventuele opties.

Alvast dank, voor het nemen van de moeite om dit berich te lezen. We zouden het fijn vinden om iets van je te horen.

Groet René en Manu