Hoooi

Hoi Iedereen.

Al een paar keer stiekem mee gelezen, nu maar even voorstellen.
Ik ben Wendy 28. Getrouwd met Ferry 30 en over 3 weken gaan wij onze eerste grote reis maken naar Vietnam. Ik het zuiden aankomen en noorden vertrekken. 3 weken lang. Backpack om en we zien wel waar we belanden. Uiteraard wel een beetje een plan gemaakt, maar nog niks vast.

Verder hebben we nog zoveel landen die we graag zouden willen zien. New York staat echt boven aan!

Zelf ging ik met mijn ouders naar verschillende landen in Europa (Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, België, Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië, Tsjechië, Polen, Italië) ben ik in Australië geweest en Amerika. Laatste twee beide familie bezoek.
Samen zijn we naar Luxemburg, Duitsland en Belgie op vakantie geweest en we willen nog veel meer zien!

Ik hoop hier nog veel tips te kunnen vinden en veel lees plezier!

Hoi Wendy,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk op reis gaan naar Vietnam,zelf ben ik daar al naartoe geweest.
Wat betreft het zuiden,er zijn diverse leuke attracties in de omgeving van Ho Chi Minh Stad. Een logische bestemming na (of voor) Ho Chi Minh Stad is de Mekong Delta. Dit prachtige gebied kun je in een paar dagen verkennen. Centraal staan de prachtige drijvende markten en de lokale bevolking in de kleine dorpjes.
Wat je zeker moet aanstrepen in je agenda is een bezoek aan de Cu Chi tunnels,in Ho Chi Minh Stad kun je overal terecht om de tunneltour te boeken.
Verdere vragen en antwoorden verwijs ik je door naar het Vietnam Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Wendy !
Met vriendelijke groet,
georgessiam.