Honduras/roatan

Beste mensen,
Ik ben van plan om mijn strand-vakantie op het eiland Roatan (je weet wel van temptation island)door te brengen.
Het enige dat ik weet van het eiland tot nu toe, is waar het ligt.Wie kan mij aan meer informatie helpen over dit eiland ???

Ik ben afgelopen zomer door Honduras en Guatemala gereisd en ben dus ook op Roatan geweest.
Ik hoop dat je direct naar het eiland vliegt, want de bootreis is niet erg fijn. Van te voren worden er al reispilletjes en kotszakjes uitgedeeld die door een groot aantal op de boot werden gebruikt. Het eiland is prachtig. Mooie stranden, vriendelijke mensen. Maar een stuk duurder als de rest van Honduras. En je moet eigenlijk van te voren een slaapplaats regelen. Toen wij er kwamen was alles vol. Maar iemand van de plaatselijke bevolking wou wel een kamer aan ons verhuren. De beste plek om te verblijven in in West End. Vanaf hier kun je met de watertaxi naar de mooiste stranden waar je prachtig kunt snorkelen. Je loopt het water in en staat bijna meteen al tussen de koralen. Als je er bent moet je eens naar Rudy’s ontbijten. Die staat bekent om zijn bananepannekoeken en smooties. Een superplek om vakantie te vieren.
Groetjes,
Anita