Homestay in Nongbualamphu

**Naam hotel: **

WanWisa Homestay

**Adresgegevens: **
132 Mu. 10 Ban Hua Kwa, Tambon Kutdoe
Ampheu Nong Sang
Nongbualamphu

**Telefoonnummer: **
(+)31(0)6 28183918
(+)66(0)8 01934745

**E-mail: **

[EMAIL=“wanwisahomestay@yahoo.com”]wanwisahomestay@yahoo.com

Faciliteiten:

WanWisa Homestay is gelegen in het zogenaamde ‘hart van de Isaan’, in de provincie Nongbualamphu.

In ons in traditionele Thaise stijl gebouwde huis stellen we vier mooie, eenvoudige slaapkamers ter beschikking aan gasten. De veranda op de 2e verdieping is toegankelijk voor alle gasten en biedt een mooi uitzicht over de groene tuinen en vijvers.
Een homestay is geen hotel, derhalve deel je de sanitaire voorzieningen met andere gasten.

Voor kampeerders is het mogelijk om op het terrein een tentje neer te zetten. Op dit terrein zijn aparte sanitaire voorzieningen.
Het stadje Non Sang en de oevers van het prachtige Ubolratana meer zijn slechts enkele kilometers van ons verwijderd.
Op 2 minuten lopen bevindt zich het gehuchtje Ban Hua Kwa en op 5 minuten een kleine bostempel.

**Prijsniveau: **

Ca. 12 euro per kamer per nacht

**Website: **

http://www.wanwisahomestay.com

Heb zelf is 2weken verbleven in Nongbualamphu(town)en ik heb vastgesteld dat het wel moeilijk is om een tuk tuk te vinden om mij te verplaatsen aldaar.Buiten de stad heb je van die visvijvers restaurants waar je lekker kunt eten!!Ergens was er een grot waar er een monnik in verbleef dicht bij een tempel;die monnik kon niet spreken(naderhand was ik tot te constatie gekomen dat die monnik een “wasse beeld” was!!had een hotel even buiten de stad,kan niet op de naam komen(te lang geleden)g.s