Hey Pittie,
Goed hoor die lijst met internetadressen van hotels. Ik heb die lijst helemaal doorgelopen en al een paar hotels tegengekomen waar ik wel een keertje naar toe wil !
Doei,
Gastje
Klopt, Hotel Orient Palace heb ik inderdaad nog niet. Zover ik weet hebben die nog geen eigen Homepage, net als Hotel Amir Palace in Skanes/Monastir wat van dezelfde eigenaar is.
Ik heb wel het e-mailadres voor je: [email=dm.amir-orient@gnet.tn]dm.amir-orient@gnet.tn, misschien heb je daar iets aan !
Mocht ik het adres vinden, dan laat ik het je weten en zet hem hier ook op de lijst !
Bedankt voor je reactie. Wat een uitgebreide lijst zeg!
Je hebt een hele mooie web-log waar ik heel veel informatie uit kan halen. :lol:
Ik kom in ieder geval niet meer voor verrassingen te staan met al die informatie.
Hotel Festival is een paar jaar geleden overgenomen door de **Occidental Hotel Groep **en heet nu Hotel Occidental Grand Monastir.
Het is een 4 * hotel dat dicht bij het vliegveld van Monastir ligt, waar je overigens geen last van hebt. Het hotel ligt in een “zone touristique”, dus hou er rekening mee dat in de directe omgeving van het hotel niets te doen is. Je bent dus afhankelijk van een taxi of de métro om naar bijvoorbeeld Monastir of Sousse te gaan.
Hier is het adres van de Homepage van de Occidental Hotel Groep, daar kun je diverse info en ook foto’s vinden van het hotel: http://www.occidental-hoteles.com/
Persoonlijk ken ik het hotel alleen van zien, maar je kunt wat hotelrecensies lezen op VAKANTIEREISWIJZER en op de Duitse site HOLIDAYCHECK
Mocht je nog vragen hebben, je kunt me altijd een berichtje sturen !
Hotel Residence Skanes Garden heeft tot dit jaar deel uitgemaakt van de Spaanse GARDEN-hotelketen en werd toen vermeld op de site van Garden-Hotels.
Ik heb in het verleden als eens kontakt opgenomen met de touroperator die dit hotel aanbiedt, maar zij konden en wilden mij géén verdere informatie geven v.w.b een e-mailadres en/of website van het hotel.
Het hotel is nu gesloten en wordt gerenoveerd. Of het hotel volgend jaar weer door een Nederlandse touroperator wordt opgenomen, dat weet ik niet.
Een aantal hotels en/of clubs van de bekende ABOU NAWAS keten behoort niet meer tot deze groep.
Het gaat o.a. om de volgende hotels/clubs:
Hotel Diar Al Andalous, Port el Kantaoui
Club Alhambra (nu Seabel), Port el Kantaoui
Club El Borj, Mahdia
Club Cap Mahdia, Mahdia
Club Monastir, Skanes/Monastir
Hotel Abou Nawas Golf Djerba (nu Sprintours), Djerba
Hotel Abou Nawas Djerba, Djerba
Heb je ook veranderingen en/of wijzigingen bemerkt, geef het me s.v.p. even door, zodat ik mijn web-log up-to-date kan houden.