Home trust Curacao ervaringen

HI!
Ik heet linda en ga februari naar curacao maar nu heb ik een appartement op het oog maar ben benieuwd of iemand iets via home trust heeft gehuurd en wat hun ervaringen zijn,
Alvast bedankt,Groetjes linda!:dag:

HI…

nou heb gekeken, zijn wel leuke prijzen, welke had je op t oog dan?
grtzz josje…

Hi!
Ja toen ik op de site terechtkwam was ik even cassacama vergeten want ik heb nu mijn oog op vredenburg .
ziet er echt super uit (op de site dan) en voor 300 is het echt goedkopp want als je alles bij elkaar optelt bij cassacama dan kom je bij de meeste toch ook wel op ruim 300 uit .
Maar goed het zwembad maakt mij erg blij en natuurlijk de ligging want het is behoorlijk dicht bij het strand en ook redelijk dicht bij het centrum ,eigenlijk dichterbij dan dominguito en salina waar ik eerst wilde wonen.
Maar goed ik hoop dus dat het een beetje te vertrouwen is ,ik kreeg vandaag een mailtje terug dat ze nog een kamer hadden en daarop heb ik nog een paar vragen gesteld zoals of er nog andere kosten bij komen en ik kon ook niet opmaken of het nou incl.gas en licht was etc.
Nou ik hoor het wel .
En jij ,zit je al bij villa azul ?
Het is allemaal best lastig want je weet het toch nooit ,je zult het echt pas daar weten of je echt het juiste huis hebt gekozen.
Groetjes linda!

Hi, zag jullie berichtjes en dacht misschien kunnen wij je nog helpen met huisvesting. Mocht je nog niet zijn voorzien, mail geheel vrijblijvend even naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com, veel plezier/succes met je voorbereidingen hoor,
Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
http://spaces.msn.com/roxsha

hoi Linda,

ik heb samen met een groep medestudenten ook apartementen via home-trust gehuurd. Het contact verliep al stroef toen we wilden gaan boeken. Toen we eenmaal betaald hadden kregen we geen bevestiging… we dachten dat ons geld (een aantal duizend euro) verdwenen was…! na een week bellen kregen we uiteindelijk een mailtje terug, nog steeds zonder bevestiging…! het geld was nog niet aangekomen… stress!

eenmaal aangekomen, kwamen we in een huis zonder enige voorziening! geen boorden, geen pannen, geen beddengoed niks! we moesten direct de borg betalen! van bijna 1100 euro! dit bedrag was werkelijk niet in verhouding! we hebben het toch betaald… We gingen toen naar huis, en hebben na 3 maanden nog steeds het belachelijke borg bedrag van 1100 euro niet terug geziennn!!!

Tot de dag van vandaag niet…!! Ze zijn erg laks en heeel slecht te bereiken.

AL MET AL EEN ONBETROUWBARE ORGANISATIE! WAAR JE NIET VAN OP AANKAN! SLECHT GEORGANISEERD EN ZE MAKEN LOZE BELOFTEN!

Niet doen dus!

Kijk eens op http://www.matchmakerscuracao.com/index.php

En dan zoeken op Telamonstraat!

info@matchmakerscuracao.com

www.kamerverhuuropcuracao.nl
Veilige centraal gelegen studentenvilla’s met mooie kamers op Curacao.

Succes!:zon02:

Hee… oude post, maar wilde toch even reageren. Dat Home-trust lastig te bereiken is heb ik vroeger ook wel eens gehoord, maar wat ik nu om mij heen hoor voor verhalen zijn eigenlijk allemaal erg positief. Woon nu al een tijdje op Curaçao en heb best wel veel mensen om mij heen die via Home-trust gehuurd hebben en daar verder geen klachten over hebben.

Wat betreft die bedragen, dat zijn hele normale dingen op Curaçao. Kan je boos om worden, maar zo is het nou eenmaal. Net als wat er in het huis staat, daar kunnen zij vrij weinig aan doen. Er zijn weinig studentenwoningen op Curacao die het wel goed voor elkaar hebben en ook die verhuren ze als je d’r maar gewoon om vraagt, kost dan ook vaak wel wat extra. Verwacht niet dat je voor weinig een toplocatie met alles er op en er aan hebt aan het strand met een zwembad en een jacuzzi in je badkamer.

Hallo woon jij nog steeds op curacao?Want onze ervaringen met home trust zijn dramatisch!Mijn dochter wacht al een half jaar op de teruggave van de borg:350 euro!En dan ben je terug in nederland ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op mails je kunt niks!

Heb je de borg inmiddels al terug en hoe heb je dat gedaan ?Mijn dochter wacht al een half jaar op de teruggave van de borg!