Hola!

Per ongeluk de verkeerde volgorde maar dan nu ook aan mij de beurt om mij even voor te stellen :slight_smile:

Ik ben Anouk, 26 en uit Nederland, maar ik heb sinds een tijdje mijn hart verloren aan zowel Costa Rica als aan een Tico :wink: Voorheen enkel reiservaring opgedaan in Azië (Nepal, China, Thailand, Laos, Vietnam, Maleisië, Singapore, Cambodja) en eerder dit jaar vond ik het tijd om de andere kant op te gaan. Met wat vakantie-Spaans vertrok ik naar Costa Rica en Nicaragua. De vakantie liep uiteindelijk iets anders doordat ik het aanbod kreeg op een accommodatie te werken. Terug naar Nederland, nog een maand gewerkt en vervolgens begin april weer naar Costa Rica gereisd. Inmiddels is mijn Spaans heel wat beter en ben ik van plan hier lang te blijven. Overigens ben ik van oorsprong psycholoog, maar ik heb in mijn nieuwe werkzaamheden toch echt wel mijn passie gevonden.

En ik probeer langzaam maar zeker dit forum door te spitten, wat een geweldige bron van informatie!

Hoi Anouk, welkom op Wereldwijzer! Goed om te lezen dat je al aardig de weg weet hier. Kijk lekker even rond.